شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم علف کش اگزادیازون(رونستار)

تولید سم علف کش اگزادیازون(رونستار)

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 327

تولید سم علف کش اگزادیازون(رونستار)

اين علف كش در بازار با نام تجاری رونستار (Ronstar 12% SL, 25% EC) وجود دارد. اگزادیازون علف‌كشی است از گروه اكساديازول كه دارای خاصيت تماسی، انتخابی و بازدارنده عمل فتوسنتز بوده و برای كنترل علف­های هرز مزارع برنج به صورت پس رویشی و در مزارع پياز به صورت بعد از كاشت و قبل از سبز شدن علف‌های هرز مورد استفاده قرار می‌گيرد. اين علف كش در بدن پستانداران طی ۷۲ ساعت عمدتاً از طريق ادرار، دفع و حذف می‌شود. همچنين به سرعت توسط ذرات كلوئيدی و هوموس موجود در خاک با آبشويی يا انتقال جذب می‌شود. نيمه عمر آن در خاک ۳-۶ ماه است ولی بافت خاک را به هم نمی‌زند.

موارد مصرف:
اگزادیازون علف‌كشی است ۳ منظوره كه جهت كنترل علف‌های هرز پهن برگ، باريک برگ و جگن­ها مصرف می‌گردد. جی استار به صورت پس رویشی برای کنترل علف­های هرز پهن برگ یکساله در محصولاتی نظیر پیاز، برنج، گل­ها و درختچه ­های زینتی، زرشک، درختان میوه، مخروطیان، نارون، بادام، پسته، چمن، انگور، پنبه، سویا، هویج، کرفس و آفتابگردان نیز استفاده می­شود. همچنین به صورت پیش رویشی علف­های هرز پهن برگ یکساله را نیز کنترل می­کند. نکته مهم دیگر در مورد مصرف جی استار در درختچه­های زینتی، تاکستان­ها و درختان میوه اینست که این علف کش را می­توان در طول سال قبل از جوانه زنی بذر علف­های هرز مصرف نمود.اين علف‌كش با فرمولاسيون‌های مختلفی توليد و به بازار عرضه گرديده كه عبارتند از جی استار EC ۱۲% كه به مقدار ۴-۵/۳ ليتر در هكتار براي كنترل پس از رويشی علفهای هرز مزارع برنج كه شامل سوروف، اويارسلام، لويی، قاشق واش، تيركمان آبی، سيرپوس، عدسک آبی و سل واش می‌باشند و جی استار ۲۵% امولسيون ( EC25%) كه به مقدار ۳ ليتر در هكتار به صورت بعد از كاشت و قبل از سبز شدن علفهای هرز در مزارع پياز شامل پيچک، انواع تاج خروس، سوروف و انواع ارزن وحشی استفاده می‌شود. همچنين از اگزادیازون می‌توان عليه علف هرز آدونيس در مزارع گلرنگ به ميزان ۳ ليتر در هكتار استفاده نمود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.