شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم قارچ کش تری سیکلازول(تیلت)

تولید سم قارچ کش تری سیکلازول(تیلت)

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 804

تولید سم قارچ کش تری سیکلازول(تیلت)

نام عمومی: Tricyclazole
درجه سمیت: LD50:314mg/kg
فرمولاسيون شركت گياه: ۷۵% WP
دوره كارنس: ۱۴ روز.

اين قارچ‌كش در بازار با نام تجارتی بيم ۷۵% WP Beam وجود دارد. تری سیکلازول قارچ‌كشی سيستميک است با خاصيت پيشگيری و كنترل كننده كه برای مبارزه با بلاست برنج با عامل Magnaporthae grisea می‌باشد. اين قارچ‌كش توسط برگها و ريشه جذب می‌شود و سپس به ساير قسمتها منتقل می‌گردد.

موارد مصرف:
قارچ‌كش تری سيكلازول چون از سنتز ملانين ممانعت می‌كند، بايد برای پيشگيری بيماری بلاست برگ و طوقه به محض مشاهده اولين علائم آلودگی، اقدام به سمپاشی گردد. مقدار مصرف در سمپاشی اول جهت‌ پيشگيری بيماری بلاست برگ و طوقه به ميزان ۵۰۰ گرم تری سيكلازول در ۵۰۰ ليتر آب در هر هكتار و در سمپاشی دوم برای پيشگيری از بيماری بلاست خوشه به ميزان ۵۰۰ گرم تری سيكلازول در ۷۵۰ ليتر آب در هر هكتار می‌باشد. برای بيماری بلاست خوشه كه در ايران بيش از بيماری اول شيوع دارد، می‌بايست بعد از ظهور ۳۰ تا ۴۰ درصد از خوشه‌ها با توجه به شرايط جوی، سمپاشی گردد. تری‌سيكلازول به علاوه باعث كاهش خسارت ناشی از تنش غرقابی در گياهچه‌ها می شود. تری سيكلازول را بايد به نحوی سمپاشی نمود كه اندام‌های هوايی گياه به محلول سم آغشته شود. فاصله آخرين سمپاشی تا برداشت محصول ۱۴ روز است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.