شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم قارچ کش کاپتان

تولید سم قارچ کش کاپتان

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 212

تولید سم قارچ کش کاپتان

نام عمومی: Captan
درجه سمیت: LD50>9000mg/kg
فرمولاسيون شركت گياه: ۵۰% WP
دوره كارنس: ۱۴ روز.

اين قارچ كش در بازار با نام تجاری ارتوسايد Orthocide (wp50%) وجود دارد. كاپتان قارچكش حفاظتی از گروه فتاليميدها بوده كه به صورت پودر قابل اختلاط با آب (WP50%) برای كنترل طيف وسيعی از قارچ­ها استفاده می‌شود. كاپتان در شرايط معمولی تبخير نمی‌شود و در آب غير محلول است. 

موارد مصرف:
كاپتان يكی از بهترين و موثرترين قارچكشهايی است كه تاكنون ساخته شده است و چون براي مبارزه با بيماری‌های گياهی متعددی بكار می‌رود، آنرا Miracle Fungicide (قارچكش معجزه‌ آسا) نيز می گويند. كاپتان در كليه مواردی كه مخلوط بردو و تركيبات مسی بكار می‌روند موثر است و در بسياری موارد بهتر از تركيبات مسی نتيجه می‌دهد. كاپتان در رنگ و زيبايی ميوه‌ها اثر مطلوب دارد و درختانی كه با كاپتان سمپاشی می‌شوند ميوه‌های خوش رنگ‌تری می‌دهند. اين موضوع مخصوصاً در سيب، گلابی،‌ هلو و زرد‌آلو قابل توجه می‌باشد. كاپتان روی سفيدك­های پودری و زنگ­ها كم اثر بوده و از اين رو می‌توان آن را با كاراتان يا زينب مخلوط نمود. ميوه‌های سمپاشی شده در انبار مقاومت بيشتری در مقابل عوامل پوسيدگی از خود نشان می‌دهند. كاپتان برای كنترل طيف وسيعی از بيماری‌های قارچي مثل: لكه سياه سيب (اسكب) و آنتراكنوز درختان ميوه دانه‌دار، غربالی شدن، پيچيدگی برگ هلو (لب شتری)، پوسيدگی قهوه‌ای درختان ميوه، هسته‌دار، پوسيدگی قهوه‌ای ميوه مركبات، سفيدک دروغی، و پوسيدگی سياه درختان انگور استفاده می‌شود و در كشورهای ديگر بلايت ديررس سيب‌زمينی و گوجه‌فرنگی، بلايت آلترناريايی و لكه برگی هويج، سفيدک درونی و آنتراكنوز كدوئيان، بيماریهای لكه برگی گياهان زينتی آنتراكنوز و لكه برگی گوجه‌فرنگی، بيماری‌های برگی چمن و بيماریهای ناشی از بوتريتيس. اين قارچ‌كش همچنين جهت ضدعفونی بذور و ريشه گياهان عليه قارچ‌های پيتيوم، فوما، ريزوكتنيا و … روی گياهان زينتی، صيفی، سبزی، گياهان دانه روغنی و ساير گياهان زراعی استفاده می‌شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین