شرکت سم سازان

۰۲۱۸ xxx ۲۲۱۸       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید پودر حشره کش خانگی هلاک

تولید پودر حشره کش خانگی هلاک

استان تهران, شهر تهران

خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر غربی، پلاک ۱۴۳، طبقه همکف

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۳ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 290

تولید پودر حشره کش خانگی هلاک

پودر حشره کش خانگی هلاک سفید رنگ،‌ بدون بو، بهداشتی و غیر قابل حل در آب بوده و دارای ۱ درصد ماده مؤثر پرمترین می باشد که جهت مبارزه با انواع حشرات خزنده از جمله: انواع سوسک، مورچه، کک، ساس، شپش، خرخاکی، گوش خیزک بکار گرفته می شود.

موارد استفاده:
پودر هلاک را می توان در منازل، هتل ها، بیمارستان ها،‌ کارخانجات، سربازخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، رستوران ها،‌ سیلوها، انبارهای مواد اولیه فرآورده های نخی و پشمی، مؤسسات تولید و نگهداری مواد غذایی و کلیه اماکن عمومی، شهری و روستایی استفاده نمود.

نحوه مصرف:
پودر هلاک را در امتداد دیوارها، اطراف لوله های آب و فاضلاب، زیر فرش و مبلمان،‌ داخل سوراخ ها و شکاف ها، داخل کانال ها و در کارخانجات، کارگاه ها و انبـارها در زیر اثـاثـیه و لوازم، ماشین آلات و کارتن ها،‌ صندوق های چوبی، زیر کیسه های انبار شده مواد غذایی و پوشاکی و در زیر پالت ها قبل از چیدن آنها در انبار و همچنین در کلیه مسیر و جاهایی که بطور کلی محل اختفا، استراحت و تولید مثل حشرات است بپاشید و در صورت نیاز، عمل پودر پاشی را تکرار نمایید. پودر هلاک را در فضای آزاد و در محوطه های باز نیز می توان استفاده نمود. اطراف ساختمان ها، جلوی درب های ورودی و خروجی،‌ اطراف محل جمع آوری زباله و باقیمانده فضولات انسانی و حیوانی نتایج مطلوب تری خواهد داشت. البته در مناطق باز در صورتیکه اینگونه اماکن قبل از عمل پودرپاشی قدری مرطوب گردند باعث تثبیت و عدم پراکندگی پودر هلاک گردیده و نتیجه بهتری خواهد داشت. 

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.