شرکت پردیسان سبز

۰۲۳۲ xxx ۱۲۸۸       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود اوره با پوشش گوگردی

تولید کود اوره با پوشش گوگردی

استان سمنان, شهر گرمسار

خیابان ولیعصر – روبروی درب اصلی پارک ملت – کوچه شناسا – پلاک ۷- واحد ۳

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 291

تولید کود اوره با پوشش گوگردی

این کود همچنان که از نام آن پیداست از کپسوله کردن اوره با عنصری متناسب با خاک از قبیل گوگرد و سیلانت که خود از چند عنصر مختلف تشکیل شده است تولید می گردد.که محتویات مغذی کود اوره را بنا به فرمولاسیون خاص خود در یک بازده زمانی 40 روزه به صورت آرام در اختبار گیاه قرار میدهد.

ازت یکی از عمده مواد مغذی است که در قالب کود اوره در اختیار گیاه قرارمی گیرد و اما دلیل انتخاب اوره با پوشش گوگردی به جای کود اوره بدون پوشش به شرح ذیل می باشد :

الف- دلایل اقتصادی و فنی :
1- در کود اوره بدون پوشش (اوره معمولی) بنا بر حلالیت فوری اوره در آب راندمان کود کمتر از 30% می باشد ، چرا که 70% اوره در اثر شسته شدن آنی جذب گیاه نشده و هرز میرود . در صورتی که در کود جایگزین کود اوره با پوشش گوگردی بنا بر خاصیت کندرهایی آن که بارزترین خاصیت این کود می باشد نیتروژن موجود در یک بازده زمانی حدودا 40 روزه به طور آرام و 100% به گیاه منتقل می شود و لذا میزان مصرف کود نسبت به اوره به یک سوم تقلیل می یابد که صرفه اقتصادی مهمی را از حیث خرید و توزیع کود در مزرعه حاصل میشود .

2- مصرف کود اوره بدون پوشش باعث سخت شدن خاک و عدم نفوذ آب و افت حاصلخیزی زمین میگردد . در حالیکه این مشکل با مصرف کود اوره با پوشش گوگردی به دلیل عمده کندرهایی ازت در آب به کلی مرتفع میشود . 
3- یک کیلوگرم اوره در دمای 17 درجه سانتیگراد در یک لیتر آب در کمتر از یک ساعت حل میشود.

و ... .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.