فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر ترب سفید

فروش بذر ترب سفید

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 164

فروش بذر ترب سفید

معرفی ترب :
ترب یا تربچه وحشی نام گیاهی از گونه شب بویان و راسته کلم سانان است . با اینکه خواستگاه اصلی این گیاه خاور نزدیک است ولی زادگاه آن قاره اروپا می باشد که به طور نسبی می توان گفت به دوران امپراتوری روم بر می گردد . ترب دارای ریشه ای قرمز و برگ های خشن و کرک دار است . عناصر اصلی موجود در ترب کلسیم ، آهن ، منیزیم ، فسفر، پتاسیم و روی می باشد که فراوانی آهن به ویژه در برگ های آن بسیار بالاتر است . از ویتامین ب ۱ تا ب ۹ در ترب وجود دارد اما میزان ویتامین های ب ۹ و ث در آن بیشتر است . شما با خوردن یک عدد ترب چیزی حدود ۱۶ کیلو کالری انرژی وارد سیستم بدنی خود می کنید .

شرایط محیطی :
در ابتدا باید بدانیم که آب و هوای خشک ، خشکی خاک ، کمبود مواد غذایی و تابش بیش از حد و شدید آفتاب در پرورش این گیاه تاثیر منفی میگذارد و در بسیاری از موارد گیاه دچار طعم تند و پوک شدن ریشه می شود . همچنین اختلاف دمای شب و روز نیز نباید بیشتر از ۷ درجه سانتی گراد باشد . در ادامه می توان اشاره کرد که مرحله زایشی این گیاه با بهارش انجام می گیرد . بهارش بین صفر و ۱۸ درجه سانتی گراد صورت می گیرد ، و بیشترین تاثیر بهارش بین ۵ تا ۹ درجه سانتی گراد است . خاک مناسب برای رشد این گیاه خاک  پوک و سبک به همراه مقدار مناسب از مواد عالی است . توجه بفرمایید که در کاشت این گیاه از آب کافی و مواد غذایی مناسب استفاده کنید و از کاشت در خاک های رسی و شنی پرهیز کنید .

زمان و نحوه کاشت :
گیاه ترب گرما را نمی پسندد پس بهتر است از کاشت آن در فصل گرما خودداری کنید . بعد از تهیه خاک مناسب باید بذر ها را به اندازه قطر آن در داخل خاک قرار دهید و فاصله ی بذر ها ازهم حداقل باید بین ۳ الی ۴ سانتی متر باشد . روزی یکبار به بذر های خود آب بدهید ولی نه به مقدار زیاد به دلیل اینکه آب زیاد باعث می شود فقط برگ ها به عمل بیایند ، بعد از سبز شدن و دوبرگی شدن ، هفته ای یکبار به گیاه خود آب بدهید .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.