فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر چغندر

فروش بذر چغندر

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 160

فروش بذر چغندر

معرفی چغندر:
چغندر گیاه بومی نواحی مدیترانه ، شمال آفریقا، اروپا و شاید آسیاست. چغندر گیاهی دو ساله است. در سال اول برگهای رزت بادمبرگ نسبتاً طولانی تولید می کند. این برگها روی ساقه کوتاه و صفحه مانندی به نام طوقه (Plate like) بوجود آمده، از بالای ریشه متورم خارج می گردند. رنگ این برگها از سبز روشن تا قرمز متغیر است چغندر در سال اول تولید قسمت متورم و ضخیم می کند که پر از مواد غذایی است و در سال دوم تولید ساقه گل دهنده و بذر می نماید.

شرایط محیطی:
این گیاه خود را به هر نوع آب و هوایی وفق می دهد ولی بهترین رویش در آب هوایی صورت می گیرد که دارای دمای متوسط و رطوبت نسبی زیاد باشد روزهای تقریباً کوتاه (روزهایی با 10 ساعت روشنایی) یا گرمای زیاد در افزایش وزن و رشد برگها، زیاد شدن سطح برگ و سطح کربن گیری تعادل مطلوبی به وجود می آورد. مرحله زایشی با ازبین رفتن حالت طوقه ای شکل برگها در گیاه آغاز شده و ساقه گل دهنده تا ارتفاع 5/1 متر بوجود می آید مرحله زایشی در اثر بهارش بوجود می آید و محدوده دما برای بهارش بین صفر تا 18 درجه سانتی گراد است. روزهای بلند نیز مضافاً در به گل و بذر نشستن این گیاه تاثیر دارد. بر عکس دمای زیاد تاثیر گل زدایی (و بهاره) دارد.

زمان و نحوه کاشت:
فاصله خطوط کشت 50 تا 60 سانتی متر و فاصله دو بوته در ابتدای کشت 4 تا 5 سانتی متر ولی با تنک کردن فاصله بوته ها این میزان 10 تا 20 سانتی متر در نظر گرفته می شود. عمق کاشت بین 1 تا 2 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.