فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر کنگر فرنگی

فروش بذر کنگر فرنگی

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 281

فروش بذر کنگر فرنگی

معرفی کنگر فرنگی:
کنگر فرنگی یک گیاه موروثی است که برای جوانه های گل خوراکی آن کاشته می شود. کنگر فرنگی برگ های بزرگ به رنگ سبز-نقره ای و ساقه های قطور دارد که جوانه های گل روی این ساقه ها قرار گرفته اند. این گیاه یکی از گیاهان اشرافی است و شکل جالب آن باعث می شود که بسیاری از کشاورزان را تحریک به کاشت آن کند. کنگر فرنگی یکی از سبزیجات مفید و مغذی است. گیاه کنگر فرنگی بومی جنوب اروپا و سواحل دریای مدیترانه می باشد.

شرایط محیطی:
گیاه کنگر فرنگی در مناطقی که زمستان های معتدل دارند به بهترین نحو رشد می کند. در چنین شرایطی گیاه کنگر فرنگی به صورت چندساله رشد می کند و تا 5 سال قابل برداشت است. در مناطقی که در زمستان تنها چند شب سرد است، گاهی اوقات در طول زمستان گیاه هرس و به آن مالچ داده می شود. در مناطق سردتر کنگر فرنگی به صورت سالانه رشد می کند و باید در بهار کاشته شود. در مناطق مرطوب و نیمه گرمسیری گیاه کنگر فرنگی در پاییز کاشته می شود و بهترین رشد را در این زمان دارد. این گیاه به آسانی با دانه رشد می کند.

زمان و نحوه کاشت:
اگر کنگر فرنگی در مناطقی با زمستان معتدل کاشته شود به صورت چندساله رشد می کند، بنابراین با توجه به این مساله که گیاه تا 5 سال  در منطقه وجود خواهد داشت مکان کاشت را باید انتخاب کرد. بوته کنگر فرنگی می تواند 90 تا 120 سانتی متر طول و 120 سانتی متر عرض داشته باشد. کنگر فرنگی باید در یک مکان با آفتاب کامل یا سایه جزیی کاشته شود. گیاه کنگر فرنگی برای جوانه زنی به نور نیاز دارد. این گیاه برای رشد به یک خاک سبک، حاصلخیز با زهکشی خوب نیاز دارد. خاک های لومی شنی ایده آل هستند. قبل از کاشت باید خاک را به عمق 20 سانتی متری با کمپوست مخلوط کرد. در طول تابستان گیاه کنگر فرنگی ممکن است دچار خشکی و پژمردگی شود و همچنین در طول زمستان نیز خاک اشباع از آب می شود و باعث پوسیدگی ریشه کنگر فرنگی می شود. اضافه کردن کمپوست باعث می شود خاک در طول تابستان مرطوب بماند و در طول زمستان به زهکشی خاک کمک می کند.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.