فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر گل همیشه بهار

فروش بذر گل همیشه بهار

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 293

فروش بذر گل همیشه بهار

معرفی گل همیشه بهار:
گل همیشه بهار یک گیاه یکساله و حاصلخیز است که پرورش آن بسیار آسان است. همیشه بهار گل‌هایی نارنجی، زرد و یا لیمویی را در امتداد ساقه‌های بلند تولید می‌کند. گل‌ها از اواسطِ تابستان تا فصلِ یخبندان شکوفا می‌شوند. همیشه بهار گزینه بسیار مناسبی برای گل آرایی است؛ اما قبل از آوردن این گل‌ها به داخلِ منزل از عدمِ وجودِ شته در آن‌ها اطمینان حاصل کنید. این گل‌ها محبوب هستند، اما ایراد آن‌ها این است که رایحه‌ای از خود متصاعد می‌کنند که برای فضایِ داخل خانه بیش از اندازه تُند است.

زمان و نحوه کاشت:
مکانی را در باغ به این گل‌ها اختصاص دهید تا بتوانند بدونِ مزاحمت در آن برای سال‌ها رشد کنند؛ زیرا این گل هر سال در بستر خاکتان بذرافشانی کرده و گل‌های همیشه بهار جدیدی را تولید می‌کنند. بذر‌ها را به فاصله ۳۸ سانتیمتری از هم در خاک باغ بکارید.

شرایط محیطی:
همیشه بهار از دانه پرورش داده می‌شود. بذرِ همیشه بهار را در اوایلِ فصلِ بهار بکارید و رویِ بذر‌ها را با ۰٫۵ سانتی‌متر از خاکِ باغ بپوشانید. آن‌ها به آسانی جوانه زده و به سرعت رشد خواهند کرد. این گیاهان در اواسطِ تابستان با گل‌های زیبایشان شما را مسرور خواهند کرد. دمای مناسب برای رشد آن در مرداد ۱۹ تا ۲۰ و در تیر ۱۷ تا ۱۸ سانتی گراد می باشد. این گیاه از نظر مقاومت در برابر سرما شبیه به گل لاله است. چون می تواند دماهای زیر صفر درجه را نیز تحمل کند. در دمای ۸ تا ۱۰ درجه بعد از ۴ یا ۵ روز جوانه خواهد زد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین