فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر گل کلم

فروش بذر گل کلم

قیمت : ۳.۵۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 189

فروش بذر گل کلم

کلم گل با نام علمی (Brassica oleraceae) و نام انگلیسی Cauliflower از خانواده Brassicacae (کروسیفر یا چلیپیان) می باشد.کلم گل گیاهی است دو ساله ودر سال اول طی رشد رویشی تولید گل خوراکی(گل کلم سفید) می کند و در سال دوم به گل و بذر می نشیند. قسمت خوراکی و سفید رنگ کلم گل، خوشه های گل آذین است که اندامهای تناسلی در آن تکامل نیافته اند. و تولید بذر واقعی در سال دوم می باشد یعنی زمانی که اندامهای گل کامل شده اند مراحل اولیه رویش در کلم ها مشابه هم است و تشخیص کلم بروکلی از کلم قمری و یا تشخیص کلم پیچ از کلم گل در مراحل اولیه تقریبا غیر ممکن است و در مراحل بعدی رویش است که برگها به دور هم می پیچند وتشکیل کلم پیچ می دهند و یا به رشد رویشی ادامه داده و در فصل پاییز گل سفید کلم گل ظاهر می شود.

کلم گل طالب آب و هوای معتدل است. و رشد این گیاه در دمای پایین تر از 4 و بالاتر از 38 درجه سانتیگراد متوقف می شود. دمای مناسب برای این گیاه 27 درجه با طیف حرارتی بین 7 تا 29 درجه سانتیگراد است.

در کل توصیه ای که به شما عزیزان برای نگهداری این گیاه جالب برای گنجاندن در باغچه سبزیجات می شود این است که با آبیاری مناسب و به موقع و شرایط دمایی مناسب کلم رشد خوبی خواهد داشت و باعث رشد رویشی زیاد برگها و بزرگ شدن گل کلم می شود.

برای آنکه محصول کلم گل، سفید و سالم باشد و در اثر تابش نور مستقیم آفتاب زرد نشود، برگ های مجاور گل را به دور گل جمع نموده و گل کلم را به این وسیله از تماس مستقیم با تابش نور آفتاب حفظ می کنند. و در برخی نقاط از کاغذ روزنامه برای این منظور استفاده می شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین