فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش سم حشره کش مالاتيون

فروش سم حشره کش مالاتيون

قیمت : ۱۷.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۷ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 324

فروش سم حشره کش مالاتيون

سم مالاتیون یکی از بهترین سموم برای از بین بردن شپشک بر روی گیاهان آپارتمانی است که از آن جهت كنترل طيف وسيعی از حشرات سخت بالپوشان، ملخها، حشرات مکنده ( شته ها، شپشک ها، تريپس، مگس ها، زنجره ها و …)، لارو پروانه ها روی محصولات مختلفی از جمله درختان ميوه سردسيری دانه دار و هسته دار ( سيب و گلابی، هلو، گيلاس، آلبالو و…)، انگور و در محصولاتی نظير صيفی جات و جاليز و گياهان صنعتی مانند چغندرقند، ذرت، پنبه، يونجه و گياهان زينتی مصرف می گردد.

اين آفت کش در بازار با نام مالتوس  57% EC وجود دارد. اين حشره کش از گروه سموم فسفره آلي(Organophosphorus)  با خاصيت تماسی، گوارشی، تدخينی و غير سيستميک است که دارای طيف حشره کشی بسيار وسيع می باشد. همچنين اين سم بصورت فرمولاسيون های مختلفی مانند EC, WP , DP , UL  و غيره توليد می گردد. مالاتيون عليه آفات غلات، درختان ميوه سردسيری، زنجره ميوه خوار و شپشک خرما، مگس چغندرقند، مگس گيلاس، آفات سبزی جات، صيفی جات و جاليز، شپشک و شته های مرکبات، پسيل زيتون، آفات يونجه، ملخ آسيايی نيشکر، شته رز و کاج، آفات انباری غلات و حبوبات مورد استفاده قرار می گيرد.

روش مصرف:
سم‌پاشی به محض مشاهده آفت و تکرار سم‌پاشی در صورتی که نیاز باشد (به فاصله 7 تا 14 روز) تعداد دفعات سم‌پاشی به صورت عادی برای کنترل سفیدبالک و حشرات در گلخانه انجام گیرد. در جاهایی که احتمال مقاومت به مالاتیون است نمی‌تواند نتایج خوبی نشان دهد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.