شرکت سروستان پاک ایرانیان رایکا

۰۲۱۴ xxx ۲۱۷۴       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش سم قارچ کش اکسی کلرورمس

فروش سم قارچ کش اکسی کلرورمس

استان تهران, شهر تهران

اشرفی اصفهانی-ابتدای جلال آل احمد-ساختمان سینا-پلاک۱۹۶-طبقه ششم-واحد ۱۱

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

بازدید : 263

فروش سم قارچ کش اکسی کلرورمس

قارچ کش و باکتری کش تماسی با اثر حفاظتی از گروه ترکیبات مسی
فرمولاسیون : کوپراویت(Cupravit®) 35% WP .

موارد مصرف در ایران :
گموز در مرکبات، گموز در پسته، پوسیدگی فیتوفترا طوقه در درختان هسته دار و دانه دار، شانکر باکتریایی در لیمو ترش، آتشک در درختان میوه دانه دار، پیچیدگی برگ در هلو، لکه غربالی در درختان میوه هسته دار، لکه آجری در بادام، آنتراکنور در گردو، سفیدک داخلی در جالیز، لکه زاوه ای در خیار، بادزدگی در سیب زمینی، سرخشکیدگی در مرکبات و پوسیدگی گل آذین در خرما.

راهنمای مصرف :
• برای کنترل آتشک درختان میوه دار، محلول پاشی به نسبت 2 در هزار طی 4 نوبت، نوبت اول در مرحله تورم جوانه، نوبت دوم زمان باز شدن 5 درصد شکوفه ها، نوبت سوم زمان باز شدن 50 درصد شکوفه ها و نوبت چهارم زمان باز شدن کامل شکوفه ها انجام می شود.
• برای کنترل پیچیدگی برگ هلو، محلول پاشی به نسبت3-5 در هزار، در پائیز پس از ریزش برگ ها یا در بهار در زمان تورم جوانه ها صورت می گیرد.
• برای کنترل لکه غربالی درختان میوه هسته دار، محلول پاشی به نسبت3-5 دررهزار، سم پاشی پائیزه بعد از ریزش برگ ها، سم پاشی زمستانه بعد از تورم جوانه ها و تکرار آن بعد از ریزش گلبرگ ها و در صورت لزوم تکرار به فاصله 14 روز صورت می گیرد.
• برای کنترل لکه آجری بادام، محلول پاشی به نسبت 3 در هزار، نوبت اول پس از ریزش گلبرگ ها و نوبت های بعدی به فاصله 12 روز صورت می گیرد.
• برای کنترل آنتراکنوز گردو، محلول پاشی به نسبت 3-5 در هزار، دو نوبت سم پاشی زمستانه بعد از ریزش برگ ها و دو نوبت سم پاشی بهاره بعد از ریزش گلبرگ ها انجام می شود.
و ... .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.