فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش کاکتوس افوربیا اینگنس

فروش کاکتوس افوربیا اینگنس

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 417

فروش کاکتوس افوربیا اینگنس

کاکتوس افوربیا اینگنس از خانواده افروبیاسه بوده و گیاه محبوب و بومی آفریقای جنوبی، بوتسوانا، تانزانیا و زیمباوه به‌شمار می‌رود. نام دیگر این گیاه درخت خاردار آبدار است و می‌توان آن را داخل آپارتمان نیز نگهداری کرد.

روش نگهداری از کاکتوس افوربیا اینگنس:

- نور مورد نیاز و آبیاری:
کاکتوس افوربیا اینگنس به نور نسبتا زیاد نیاز داشته و دمای ایده‌آل آن نیز حدود ۱۸ درجه سانتی‌گراد است. زمان آبیاری آن نیز دقیقا زمانی است که گلدان آن کاملا خشک شده باشد. هنگام آبیاری افوربیا اینگنس لازم است کاملا آن را سیراب کنید.

- تعویض گلدان و خاک:
گلدان کاکتوس افوربیا که از گل ستان خریداری می‌کنید تا مدت زمان نسبتا زیادی جوابگوی کاکتوس شماست و نیازی به بزرگتر کردن آن ندارید. باوجوداین هر زمان لازم دانستید گلدان آن را عوض کنید، توجه داشته باشید خاکی که استفاده می‌کنید باید زهکشی خیلی خوبی داشته باشد. به‌این‌منظور باید با توجه به حجم گلدان ۱ قسمت تورب خزه، ۱ قسمت لوم و ۲ قسمت نیز شن درشت برای اطمینان از زهکشی خوب به گلدان اضافه کنید.

- کودهی:
کوددهی کاکتوس افروبیا اینگنس یکبار در سال است. زمان آن نیز هنگام شروع رشد جدید گیاه در فصل بهار است. برای کودهی گیاه باید از کودمتعادل رقیق به نسبت ۱/۲ استفاده کنید.

- تکثیر:
تکثیر افوربیا اینگنس از طریق قلمه زدن و کاشت بذر آن امکان‌پذیر است. اگر قصد تکثیر این کاکتوس با قلمه را دارید، باید وقتی قلمه آن را از کاکتوس مادر جدا کردید، محل بریدگی را با خاک اره پوشانده و بعد از یک الی دو هفته آن را داخل خاک مخصوص کاکتوس افوربیا اینگنس بکارید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.