فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش کاکتوس میرتیلو (خیاری)

فروش کاکتوس میرتیلو (خیاری)

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 306

فروش کاکتوس میرتیلو (خیاری)

کاکتوس خیاری خوشرنگ و مقاوم که به مراقبت زیادی نیاز ندارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیباترکردن منزل‌ شماست. کاکتوی میرتیلو ساقه‌ی استوانه ای به رنگ‌های سبز تا آبی دارد.  تیغ‌هایش به رنگ مشکی، خاکستری یا سفید است که با فاصله از هم قرارگرفته‌اند. در فصل تابستان و وقتی که بلندی اش به حدود نیم متر می‌رسد، می‌تواند گل بدهد و  رنگ گلها سفید کرمی است. میوه‌ی این کاکتوس شبیه به توت و به رنگ ارغوانی تیره است. میوه‌ی این کاکتوس خوراکی است. به همین دلیل نام دیگر آن در زبان انگلیسی blueberry cactus است که به میوه‌های این کاکتوس که شبیه بلوبری هستند، اشاره دارد. کاکتوس میرتیلو یا میرتلو یکی از پایه های اصلی برای پیوند کاکتوس‌ها است.

روش نگهداری کاکتوس خیاری:
- نور مورد نیاز:
در فصل تابستان میرتیلو ها باید در معرض تابش آفتاب مستقیم قرار  بگیرند و در زمستان باید به جایی خنک‌تر و نورگیر منتقل‌شوند. این شرایط باعث می‌شود که گیاه با استراحت کافی وارد فصل بهار شود و گل بدهد.

- آبیاری:
کاکتوس میرتیلو  به آب کمی نیاز دارد. قبل از هر بار آبیاری باید خاک کاملا خشک باشد. در فصل زمستان هم دفعات و مقدار آبیاری را کم‌تر کنید.

- دمای مورد نیاز:
میرتیلو ها کاکتوس های مقاومی هستند اما نباید در سرما قرار بگیرند. بهترین دما برای رشد دمای اتاق یعنی ۲۵ درجه است. توصیه می‌کنیم که هرگز دمای محل نگهداری کاکتوس در شب ها به کمتر از ۱۰ درجه سانتی گراد نرسد.

- کوددهی:
در فصل بهار و تابستان هر ماه یک‌بار به گیاه کود مخصوص کاکتوس‌ را بدهید.

- خاک مناسب:
خاک مخصوص کاکتوس  با زهکش خوب بهترین انتخاب برای میرتیلو است. می‌توانید در انتهای گلدان، یک لایه سنگ ریزه بریزید تا آب اضافی به راحتی از گلدان بیرون بیاید و از پوسیدگی ریشه جلوگیری شود.

- روش تکثیر:
میرتیلو را می‌توانید هم از طریق بذر و هم با قلمه گیری تکثیرکنید اما  قلمه گیری باید در تابستان انجام شود که هوا به اندازه‌ی کافی گرم باشد وگرنه ریشه‌ به‌وجود نمی‌آید.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.