فروشگاه اینترنتی دیجی باغ

۰۹۰۲ xxx ۰۴۱۵       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل آلوئه ورا

فروش گل آلوئه ورا

استان مرکزی, شهر محلات

خیابان شهید قندی، کوچه پاچیان شرقی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 798

فروش گل آلوئه ورا

طریقه نگهداری و پرورش گیاه آلوئه ورا:
آلوئه ورا گیاهی شبیه کاکتوس می باشد که با نام های صبر زرد و در هندوستان به نام «آیورودا» شناخته می شود و شرایط نگهداری و پرورش آن بسیار آسان است . این گیاه به پای ثابت سالن پذیرایی، تراس یا گلخانه های خانگی تبدیل شده است و خواص درمانی زیادی دارد و به صورت خوراکی و موضعی مصرف می شود.

دمای مناسب نگهداری آلوئه ورا:
آلوئه ورا گیاهی است که بیشتر در مناطق گرمسیری و خشک پرورش می یابد . این گیاه به دمایی بین 17 تا 24 درج سانتی گراد نیاز دارد و در گرما و سرمای شدید آسیب می بیند. اگر دوست دارید در خانه آلوئه ورا نگهداری کنید بهتر است به دمای نگهداری آن توجه نمایید و اگر منطقه زندگی شما روزهای گرم و شب های سردی دارد از پرورش این گیاه صرفه نظر کنید . بهتر در برخی از ساعات روز این گیاه را بیرون از خانه ببرید تا نور خورشید را مستقیما دریافت کند.

آبیاری گیاه آلوئه ورا:
گیاه آلوئه ورا را 12 یا 14 روز یک بار زمانی که خاک این گیاه کاملا خشک شد آبیاری کنید زیرا آبیاری زیاد گیاه سبب خراب شدن گیاه می شود . مقدار آب دهی به این گیاه باید طوری باشد که آب از زهکش گلدان خارج نشود و اگر آب در زیر گلدانی جمع شد سریع آن را تخلیه کنید زیرا آب اضافه سبب فاسد شدن ریشه می شود.این گیاه در زمستان به آب کمتری احتیاج دارد و به خواب می رود وبهتر است مقدار آبیاری آن در زمستان ماهی یک دفعه باشد.

کوددهی به آلوئه ورا:
از کود رقیق (آبکی) و یا از نوع نیمه قوی(10-40-10) برای پرورش آلوئه ورا استفاده کنید.چنانچه، خاک ،حاصلخیز نیست،باید کود نیمه قوی را در هر ماه یکبار از ابتدای فصل بهار تا آخر تابستان،به گیاه داد.کودهای ارگانیک و یا کودهای گرم را برای گیاهان کاشته شده در محیط بیرون،می توان استفاده کرد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.