فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت

۰۲۱۴ xxx ۸۶۷۳       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل بنت قنسول

فروش گل بنت قنسول

استان تهران, شهر تهران

بلوار فردوس غرب – ورزی شمالی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 303

فروش گل بنت قنسول

گل بنت قنسول Poinsettia  یا سرخ برگه یک گیاه بسیار مهم از نظر تجاری است و از گونه های بومی کشور مکزیک است، از زمان های گذشته تا به امروز طرفداران زیادی دارد. نامگذاری این گل در زبان های مختلف با یکدیگر متفاوت است، در زبان انگلیسی نام این گیاه از نام نخستین سفیر ایالات متحده در مکزیک ” رابرت پوینست ” گرفته شده است  ;زیرا او اولین کسی بود که در سال 1825 این گیاه را به آمریکا معرفی کرد. در زبان عربی نام این گل بنت القنصل یعنی دختر کنسول است که اشاره به همان کنسولگری آمریکا در مکزیک دارد.

بنت قنسول یک گیاه زمستان گل است و از اوایل مهرماه شروع به تغییر رنگ برگهای خود می‌کند، برگهای این گیاه بیضی شکل است و در رنگ بندی متنوع نارنجی، مرمری، سفید، سبز روشن و قرمز دیده می‌شود، گلهای سفید رنگ بنت قنسول ابعاد بسیار کوچکی دارند و بعد از شکوفا شدن در میان برگهای رنگارنگ آن پنهان می‌شوند. ظریف بودن گلها سبب می‌شود که بسیاری از مردم تصور کنند برگهای رنگی در واقع گلهای این گیاه هستند. به دلیل داشتن گلهای زمستانی، خرید گل کریسمس در نیمه دوم سال طرفداران زیادی دارد.

شرایط نگهداری گل بنت قنسول:
نگهداری از گل بنت قنسول راحت است و تنها با رعایت چند نکته ساده، می‌توانید یک گیاه شاداب و سرحاال داشته باشید. قبل از خرید گل بنت قنسول با شرایط نگهداری آن آشنا شوید.آبیاری متوسط بعد از خشک شدن رویه خاک آبیاری زیاد سبب ریزش برگهای سالم می‌شود.

نگهداری از بنت قنسول با نور غیر مستقیم زیاد دمای متوسط محیط برای این گل مناسب است. ( گل بنت قنسول را از وسایل گرمایشی و سرمایشی دور نگه دارید. ) رطوبت محیط برای بنت قنسول کافی است. ( برای تامین رطوبت، از ریختن آب روی برگها خودداری کنید. ) در فصل بهار و تابستان گیاه را با تقویت کننده مخصوص گیاهان گلدار تقویت کنید. ( کوددهی در زمان گلدهی گیاه توصیه نمی‌شود. )

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.