فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل کاغذی

فروش گل کاغذی

قیمت : ۲۸.۰۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 719

فروش گل کاغذی

گل کاغذی یک گیاه زیبا با گلهایی به رنگهای صورتی، نارنجی، بنفش یا سفید است که به صورت انبوه گل میدهد و مناظر زیبایی بوجود می آورد و دارای گونه های متفاوتی است.گل کاغذی یک گیاه گرمسیری است که اگر دراقلیم بومی خود و در شرایط مناسب آب و هوایی باشد، در 11 ماه از سال گلدار خواهد بود. این پیچک تاک مانند را میتوان به صورت آویز بر روی دیوار یا داربست یا به عنوان پرچین رشد داد و همیشه از گلهای زیبای آن لذت برد.

مراقبت و نگهداری از گل کاغذی:
آب و هوای نسبتا گرم و خشک برای این گیاه ایده آل است. در چنین آب و هوایی میتوان آن را در محیط های باز و محوطه ها آن را پرورش داد. بهترین دما برای گل کاغذی مابین 16 تا 38 درجه سانتیگراد است اما این گیاه میتواند محیط های کم نور و زمستانهای نسبتا سرد را نیز تحمل کند.

خاک مناسب:
خاک خوب زهکشی شده برای گل کاغذی مناسب است. خاک آن بایستی مغذی و کمی اسیدی (PH 5.5-6) باشد.
نحوه کاشت:  گودالی به اندازه ریشه گیاه کنده و گیاه را داخل آن قرار دهید و با خاک مغذی داخل گودال را پر کنید. اگر در گلدان کاشته شود بایستی  سوراخهای زیر گلدان را به خوبی باز نمایید چون گل کاغذی از رطوبت زیاد متنفر است.

آبیاری گل کاغذی:
این گیاه در مقابل کم آبی ضعیف است و گلهای آن شروع به ریزش و کم شدن میکند. همچمین همانطور که گفتیم از آبیاری بیش از حد نیز پدهیز کنید.

کود:
برای حداکثر گلدهی بهتر است به طور منظم کود 1:1:1 یا 2:1:2 به آن داده شود. کودهای طبیعی هم بسیار مناسبند. از کودهای فسفر استفاده نکنید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین