فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه آپارتمانی آدنیوم

فروش گیاه آپارتمانی آدنیوم

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 341

فروش گیاه آپارتمانی آدنیوم

آدنیوم را رز کویر نیز می نماند چرا که در دوره گل دهی شباهت بسیاری به بوته گل رز دارید.ساقه‌های این گیاه به یکدیگر بافته شده‌اند و زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند. از دیگر زیبایی های آدنیوم ساقه‌های ضخیم آن است . حتی برخی گمان می کنند به خاطر این ساقه های ضخیم این گیاه یک نوع بنسای است. ما در گُل‌سِتان خرید گیاه آدنیوم را برای شما ساده کرده‌ایم آدنیوم را در گلدان بتنی زیبا با خاک مناسب برای شما آماده نموده ایم تا زیبایی‌های این گیاه را دوچندان کنیم. قیمت آدنیوم‌ها با توجه به عمر گیاه ارتفاع و قطر ساقه متغیر می باشد.

روش نگهداری آدنیوم:
- آب مورد نیاز:
این گیاه مانند کاکتوس آب را در ساقه های خود ذخیره می کند پس نیاز به آب زیاد ندارد، هر زمان خاک آن تا عمق حدود ۱ الی ۲ سانتیمتری خشک شد نیاز به آبیاری دارد.

- نور مورد نیاز:
گیاهان مناطق گرمسیر به نور زیاد هم احتیاج دارند پس گلدان را در جایی از خانه قرار دهید که نور غیر مستقیم خیلی خوبی داشته باشه.

- دمای مناسب گیاه آدنیوم:
آدنیوم یک گیاه از مناطق گرمسیری هست و در هوای گرم رشد بهتر داره و زمستان ها باید مراقب بود تا در معرض هوای سرد قرار نگیرد. دمای مناسب برای این گیاه بین ۲۰ الی ۳۵ درجه می باشد.  

- تعویض گلدان:
آدنیوم ها رشد کمی دارند و هر ۳ سال یکبار می توانید گلدان آنها را عوض کنید.

- کوددهی:
می توانید به این گیاه در فصل بهار و تابستان کود بدهید. کودهای دارای پتاسیوم می تواند بهترین هدیه به گیاهاتان باشد!  روش تکثیر

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.