فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه برگ قاشقی هلندی

فروش گیاه برگ قاشقی هلندی

قیمت : ۴۶۹.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 329

فروش گیاه برگ قاشقی هلندی

این گیاه زیبا با برگ های گوشتی، چرمی و قاشق مانند خود زیبایی خاصی دارد که توجه هر بیننده صاحب ذوقی را جلب می‌کند و طرفداران بسیاری دارد. بعلاوه این گیاه، گل‌های زیبا و رنگارنگی به بار می‌آورد که بسیار چشم نواز هستند و می‌توانند تا چندین هفته دوام بیاورند. اگر به دنبال گیاهی برای تزئین منزل یا محل کار خود هستید و یا می‌خواهید هدیه‌ای بادوام به دوستان یا عزیزانتان بدهید، گل قاشقی یکی از بهترین انتخاب هاست. این گیاه در گلدان کاشته شده و نیازی به تعویض گلدان ندارد.

روش نگهداری برگ قاشقی هلندی:

- آبیاری:
میزان آبیاری این گیاه باید به اندازه‌ای باشد که خاک گلدان کاملا خشک نشود. البته نباید در آب دادن به آن افراط کرد زیرا آب اضافی سبب پوسیدگی و از بین رفتن ریشه برگ قاشقی هلندی می‌شود. پس بهتر است زمانی که سطح آب نیمه خشک است آن را آبیاری کنید.

- دما:
بهترین دما برای این گیاه دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است البته دمای ۱۰ درجه را نیز می‌تواند تحمل کند اما ممکن است در دماهای پایین برگ های آن شروع به ریختن کنند.

- نور:
بهترین مکان برای این گیاه مکانی است که نیمه سایه نیمه آفتاب باشد. اگرچه این گل می‌تواند آفتاب مستقیم را تا حدودی تحمل کند، اما آفتاب داغ تابستان می‌تواند به برگ های زیبای آن آسیب برساند.

- خاک:
بهترین خاک برای برگ قاشقی هلندی خاکی است که سبک باشد و زهکشی خوبی داشته باشد. ترکیبی از خاک معمولی بعلاوه خاک برگ و کمی شن، بهترین ترکیب خاک برای برگ قاشقی است.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.