فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه بگونیا رکس سرخابی

فروش گیاه بگونیا رکس سرخابی

قیمت : ۳۷۹.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 364

فروش گیاه بگونیا رکس سرخابی

گیاهانی با برگ های رنگارنگ و بافت خاص و منحصر به فرد عموما در میان پر طرغدارترین گیاهان هستند زیرا ظاهر متفاوت آنها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و نوعی احساس برخورداری از گیاهی استثنایی را در فرد به وجود می‌آورد. گل بگونیا رکس یکی از همین گونه گیاهان است. این گیاه دارای برگ های رنگارنگ قلبی شکل است که احساس زیبایی و آرامش خاصی را در محیط ایجاد می‌کند. بعلاوه، این گیاه بسیار مقاوم است و یکی از گونه های محبوب برای پرورش و نگهداری است. همچنین می‌توان از آن برای تزئین خانه و یا محل کار و به عنوان هدیه برای افراد و مناسبت های مختلف استفاده کرد.

روش نگهداری بگونیا رکس سرخابی:
- آبیاری:
بگونیا رکس سرخابی نیاز آبی متوسطی دارد؛ یعنی در فصل تابستان دو بار در هفته و در زمستان یک بار آبیاری در هفته برای آن کافی است. البته باید همیشه سطح خاک گلدان را مرطوب نگه دارید. در ضمن مراقب باشید که آب روی برگ های گیاه نریزد. نکته مهم در مورد انواع بگونیا این است که اگرچه ریشه آنها تحمل آب زیاد را ندارد اما به رطوبت بالایی نیاز دارند. در این شرایط بهتر است این رطوبت را از طریق قرار دادن گیاهان دیگر در اطراف آن یا ریختن آب در زیر گلدانی البته به گونه ای که سبب غرق آبی شدن ریشه گیاه نشود انجام دهید. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حتی الامکان از غبارپاشی گیاه پرهیز کنید.

-دما:
بهترین دما برای نگهداری بگونیا رکس سرخابی دمای ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است. اگرچه در زمستان تا دمای ۱۳ درجه را نیز می تواند تحمل کند اما بطور کلی سرما را دوست ندارد.

- نور:
اگرچه بگونیا رکس می‌تواند نور کم و یا حتی سایه را نیز تحمل کند اما مناسب ترین میزان نور برای این گیاه نور شدید اما غیر مستقیم است. نور مستقیم آفتاب می‌تواند باعث آسیب رسیدن به این گیاه شود.

- خاک:
بهترین خاک برای بگونیا رکس سرخابی خاکی است که زهکشی بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال رطوبت را در خود نگه دارد. معمولا خاک برگ پوسیده و یا کمپوست کم خاک بهترین خاک برای این گیاه محسوب می‌شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.