فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه شاهپسند درختچه ای

فروش گیاه شاهپسند درختچه ای

قیمت : ۲۲.۰۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 827

فروش گیاه شاهپسند درختچه ای

شاه پسند درختچه ای، گونه ای همیشه سبز (البته به شرایط آب و هوایی)، چندساله ست. از بین   150 گونه موجود در این جنس، شاه پسند درختچه ای جزو معدود گونه هایی است که دارای ارزش زینتی است. این گونه به دلیل طبیعت سخت و مقاوم خود، به عنوان گیاهی زینتی در باغبانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. از آنجایی که بسیاری از آنان بلند قامت می شوند و به طور کل این گیاهان بین 50 سانیتمتر تا  2متر ارتفاع می یابند به شاه پسند درختچه ای معروف شده اند.شاه پسند نیاز آبی پایینی داشته و گرمای زیاد را  به خوبی تحمل می کند. علاوه بر این، نگهداری از آن نیز ساده است. در بسیاری از مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری به صورت گیاه مهاجم در می آید (در استرالیا به عنوان علف هرز شناخته شده و از رشد و گسترش آن جلوگیری می شود.)

خاک مناسب:
مقاوم به خاک های فقیراست. زهکشی خاک شاهپسند نیز بایستی مناسب باشد. در کاشت گلدانی، برای خاک گلدان این گیاه می توانید از مخلوطی همانند یک قسمت خاک معمولی و یک قسمت خاک برگ و یک قسمت مخلوط کوکوپیت به همراه پرلایت استفاده نمایید.

نیاز های نوری:
احتیاج به آفتاب کامل یا حداقل 6 تا 5 ساعت نور مستقیم آفتاب دارد. در نیم سایه به خوبی گل نمی دهد.

کود دهی:
بهتر است یک بار در ابتدای بهار و مرتبه دوم در ابتدای تابستان با کودی کامل با فرمول 10-10-10 این گیاه را کود دهید. کوددهی بیش از اندازه منجر به رویش برگها و ساقه و کاهش گلدهی آن میشود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.