فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه پاپیتال

فروش گیاه پاپیتال

قیمت : ۱۴.۵۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 902

فروش گیاه پاپیتال

- نام علمی : Hedera Helix
پاپیتال گیاهی پوششی و تقریبا همیشه سبز است . بومی اروپا ، غرب آسیا و شمال افریقا بوده است . این گیاه بر خلاف اغلب چمن ها در مکان هایی که سایه میباشد به خوبی رشد میکنند و بخصوص برای پرچین ها ، پوشش دیوار ها و فنسها بسیار مناسب میباشد . اغلب این گیاه را برای کاربرد زینتی و پوششی میرویند اما قابل ذکر است که گاهی برگ های آن مصرف دارویی نیز دارند.

پاپیتال یا عَشَقهٔ معمولی یا پیچک معمولی یا داردوست معمولی با نام علمی Hedera helix، گیاهی است گلدار و دولپه‌ای از سرده هدرا از تیره عشقه‌ایان. این گیاه پیچنده و بالارونده، در صورت نزدیک بودن به یک درخت، دیوار، داربست یا صخره از آن بالا می‌رود، در غیر این صورت روی زمین می‌خزد. پاپیتال دارای برگ‌های سبز و قلبی شکل است.

تکثیر:
بهترین روش تکثیر این گیاه قلمه گیری است و بهترين زمان قلمه گيري از اواخر مرداد تا اواخر مهر ميباشد. قلمه هاي تهيه شده را بايد در مخلوط پيت و ماسه و خاک در مكان گرم و سايه قرار داد تا ريشه دهند (بين 4 تا 6 هفته) سپس آنها را جابجا نمود. بهترين زمان انتقال آنها به زمين اصلي از پاييز تا بهار است. عمليات هرس آنها را ميتوان در بهار و تابستان انجام داد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.