شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم علف کش بوتاكلر

تولید سم علف کش بوتاكلر

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 804

تولید سم علف کش بوتاكلر

اين علف كش در بازار با نام تجاری ماچتی Machete 60% EC وجود دارد. بوتاکلر علف كش سيستميک و انتخابی و از خانواده استانيليدها (آميدها) بوده كه برای كنترل علف‌های هرز مزارع برنج استفاده مي‌شود. بوتاکلر در خاک و آب به سرعت تجزيه شده و به مشتقات قابل حل در آب تبديل می‌شود اين عمل با تكامل تدريجی  CO2همراه است. همچنين در خاک با فعاليت ميكروبی از بين می‌رود. فعاليت اين تركيب ۱۰-۶ هفته باقی میماند. به مدت طولانی در انبار دوام دارد. بوتاکلر سميت ضعيف برای پستانداران دارد و به نظر می‌رسد كه در صورت استفاده در شرايط معمولی سميت حاد نداشته باشد، همچنين اين تركيب برای زنبور عسل بی خطر است.

موارد مصرف:
جيتاكلر علفكش سيستميک و انتخابی است كه به منظور كنترل علف‌های هرز باریک برگ يكساله و برخی علف‌های پهن برگ مزارع برنج به خصوص سوروف استفاده می‌شود. جيتاكلر ۴ تا ۷ روز بعد از نشاء كاری به مقدار ۳ تا ۴ ليتر در هكتار، قبل از دو برگی شدن سوروف (حتماً بايد گياهچه سوروف زير سطح آب قرار داشته باشد) بكار می‌رود ولی در كشت مستقيم پیش رویشی (Pre- emergence) استفاده می‌شود. بايد توجه نمود كه پس از سمپاشی راه­های ورود و خروج آب به مدت ۳-۲ روز مسدود گردد. جيتاكلر علاوه بر برنج روی جو، پنبه، بادام ‌زمينی چغندر و برخی ارقام كلم نيز انتخابی عمل می ‌كند و به ميزان ۱ تا ۴٫۵ كيلوگرم ماده موثر در هكتار قابل استفاده است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.