شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم علف کش هالوكسی فوپ آر متيل(سوپرگالانت)

تولید سم علف کش هالوكسی فوپ آر متيل(سوپرگالانت)

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 658

تولید سم علف کش هالوكسی فوپ آر متيل(سوپرگالانت)

اين علف كش در بازار با نام تجاری گالانت سوپر (Gallant Supper 10/8 EC) وجود دارد. علف‌كشی از گروه ۲ و ۴ آريلوكسی فنوكسی پروپيونيک اسيد است كه برای كنترل پس رویشی Haloxyfopطيف وسيعی از علف‌های هرز باریک برگ يک ساله و چند ساله در زراعت‌های پهن برگ و باغات به كار میرود و به صورت امولسيون ۱۰/۸ EC فرموله می‌شود. این سم در میزان توصیه شده هیچگونه تاثیر سوئی روی محصولات پهن برگ و گلبن­ها ندارد. اين علف‌كش برای ماهی‌ها و پرندگان سميت زيادی ندارد.

موارد مصرف:
گالانت سوپر علف‌كشی است كه پس از رويش علف‌های هرز يكساله و چندساله در زراعت‌های پهن برگی مانند چغندرقند، كلزا، پياز، سويا و سيب‌زمينی به كار می رود. گالانت سوپر علف­های هرز خانواده گرامینه را در مراحل اولیه تا قبل از گلدهی، به شرط آنکه در مرحله رشد فعال بوده و قادر به جذب علف کش باشند؛ کنترل می­نماید.

مزایای گالانت سوپر: دارای کمترین تاثیر مخرب بر محیط زیست بوده و به سرعت در خاک و آب با فعالیت­های میکروبی تجزیه می­شود. به سرعت توسط کوتیکول گیاه جذب می­شود. فعال در اغلب شرایط آب و هوایی.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.