شرکت کیمیا کود پیشرو

۰۲۱۸ xxx ۰۲۶۱       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود تقویتی سولفات مس

تولید کود تقویتی سولفات مس

استان تهران, شهر تهران

خیابان فاطمی ، میدان گلها ، خیابان کاج جنوبی ، کوچه نهم ، پلاک یک

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

بازدید : 340

تولید کود تقویتی سولفات مس

سولفات مس یک ماده شیمیایی به رنگ آبی ،  بدون بو  و محلول در آب می باشد که کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی دارد. این ماده به نام کات کبود نیز شناخته می شود. به منظور تولید سولفات مس از اسید سولفوریک و ترکیبات مس از جمله ضایعات مس استفاده می شود. مس نقش بسیار مهمی در فتوسنتز و فعالیت های آنزیمی دارد و کمبود آن باعث سرخشکیدگی درختان و در نتیجه بازدهی کمتر میوه به لحاظ کمی و کیفی می شود. استفاده از کودهای حاوی مس باعث بهبود شرایط تغذیه گیاهان شده و بسیاری از نارسایی های تغذیه ای را برطرف می سازد. کمبود مس بیشتر در گیاهانی از قبیل گندم ، کاهو ، یونجه ، پیاز ، یولاف و مرکبات یافت می شود.

کاربرد سولفات مس :
سولفات مس، علاوه در بخش کشاورزی در بخش های صنعتی نیز کاربرد فراوان دارد، برخی از مهمترین صنایع مصرف کننده سولفات مس عبارت اند از: صنایع رنگ سازی، نساجی، معادن، آبکاری، رنگ مو، تولید سموم قارچ کش ، آفت کش و باکتری کش، حفاظت چوب و تراورس، رنگرزی چرم، باطری سازی، گراور سازی، از بین بردن خزه در استخرها،تصفیه آب و فاضلاب،  مکمل غذای دام وطیور، تولید شعله سبز در مواد آتش بازی، چسب سازی ، کاشی و سرامیک و … .

سولفات مس در کشاورزی چه کاربردهایی دارد ؟
کاربرد سولفات مس در کشاورزی ، کنترل ویروس های باکتریایی و بیماری های قارچی در میوه ها و سبزیجات است. سولفات مس  به عنوان ضد قارچ از زنگ گیاه ، لکه برداشتن ، آفت و زخم پوست میوه جلوگیری می کند، سولفات مـس پنج آبه همچنین برای دفع حلزون و نرم تنان و جلوگیری از رشد جلبک استفاده می شود . برای کارایی بیشتر می توان این کود را با کود آلی مصرف کرد که تقویت ریشه گیاه را نیز در پی دارد.

نحوه مصرف کود سولفات مس :
کود دهی سولفـات مس کیمیا کود معمولا از طریق چالکود ، جایگذاری نواری و موضعی صورت می پذیرد. محلول پاشی آن نیز باید با احتیاط و تنظیم pH خاک انجام شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.