شرکت کیمیا کود پیشرو

۰۲۱۸ xxx ۰۲۶۱       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود تقویتی هیومیک اسید

تولید کود تقویتی هیومیک اسید

استان تهران, شهر تهران

خیابان فاطمی ، میدان گلها ، خیابان کاج جنوبی ، کوچه نهم ، پلاک یک

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

بازدید : 400

تولید کود تقویتی هیومیک اسید

امروزه کشاورزی اکولوژیک به استفاده از مواد آلی توجه دارد و اسید های آلی یکی از منابع مهم مواد آلی می باشند. وجود مواد آلی علاوه بر اینكه نشان دهنده كیفیت و سلامت خاك می باشد ، شاخص مناسبی برای باروری خاک بشمار می آید.

اسید هیومیک یکی از اجزای اصلی مواد هیومیک است که حاوی گوگرد، ازت و فسفر با درصد های مختلف و برخی فلزات از قبلیل کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، مس و غیره می باشد. این کود پایداری بی نظیری دارد و تنها مقادیر بیش از حد نمک محلول در خاک می تواند آن را اشباع کرده و به طور موقت و یا دائم از کار بیندازد . از مزایای اسید هیومیک کیمیا کود می توان به افزایش تهویه خاک ، افزایش ظرفیت نگهداری رطوبت در خاک ، کاهش فرسایش خاک و افزایش مقاوت گیاه به خشکی ، کاهش تثبیت پتاسیم و افزایش جذب پتاسیم در خاک های رسی، متعادل نمودن PH خاکهای اسیدی و آهکی، افزایش جذب عناصر غذایی ، افزایش میزان ویتامین ها در گیاه ، افزایش میکروب های مفید خاک ، افزایش فتوسنتز درگیاه و افزایش رشد ریشه می شود.

تاثیر مصرف اسید هیومیک بر چه محصولاتی بیشتر است ؟ اسید هیومیک سبب افزایش عملکرد کشت سیب ، جو ، شلغم ، سیب زمینی ، گندم ، پنبه ، ذرت ، هویج ، انگور ، خیار و چغندر قند شده و در محصولاتی نظیر مرکبات ، کلم و گوجه فرنگی بیشینه افزایش و بهبود عملکرد را دارد .


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.