شرکت کیمیا کود پیشرو

۰۲۱۸ xxx ۰۲۶۱       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود تقویتی گوگرد پودری

تولید کود تقویتی گوگرد پودری

استان تهران, شهر تهران

خیابان فاطمی ، میدان گلها ، خیابان کاج جنوبی ، کوچه نهم ، پلاک یک

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

بازدید : 187

تولید کود تقویتی گوگرد پودری

گوگرد نقش تولید اسید های آمینه و پروتئین در فرآیند فتوسنتز در گیاه را به عهده دارد و کمبود آن در عملکرد کمی و کیفی محصول نمود پیدا می کند. کمبود گوگرد به صورت رنگ پریدگی و زردی در برگ های جوان و قسمت های انتهایی گیاه ظاهر می شود. به علت PH بالای خاک های ایران و میزان آهک نسبتا زیاد آن و کمبود مواد آلی ، حلالیت عناصر غذایی نظیر آهن، مس، روی، فسفر و منگنز بسیار کم است؛ از این رو از کود های گوگردی برای اصلاح PH خاک های شور ، قلیایی و آهکی و افزایش حلالیت عناصر ذکر شده استفاده می شود .

گوگرد همچنین برطرف کننده لکه های نارنجی و قرمز ما بین رگبرگ ها ست و مانع خشک شدن برگها می شود. مقدار قابل توجهی از گوگرد هنگام رشد به سولفات تبدیل شده و نیاز گیاه به این عنصر مغذی را نیز تأمین می کند.

نحوه مصرف کود گوگرد پودری :
کود گوگرد پودری در مزارع به صورت نواری و ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم است و در باغ ها : برای نهال های جوان به صورت چالکود به اندازه سایه انداز درخت ۵۰۰ تا ۷۵۰ گرم به ازای هر درخت، و برای درختان در مرحله باردهی ۱ تا ۱٫۵ کیلوگرم برای هر درخت به صورت چالکود به اندازه سایه انداز درخت و در تاکستان ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گرم برای هر تاک می باشد. برای از بین بردن سفیدک مو ، حشرات موذی و کرم سفید ریشه استفاده از گوگرد پودری کیمیا کود بصورت قارچ کش نیز توصیه می گردد .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.