شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود مایع بیوماتس گرو

تولید کود مایع بیوماتس گرو

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 341

تولید کود مایع بیوماتس گرو

كود سوپرماتس گرو تركيبي از فسفر و پتاسيم بر پایه بنیان فسفیت می­ باشد. از آنجاییکه فسفر در خاک­ های آهکی به فرم فسفات کلسیم در آمده و از دسترس گیاه خارج می­ گردد، لذا برای افزایش قابلیت جذب فسفر در این خاک­ ها از فرمول پایه فسفیت استفاده شده که در خاک رسوب نکرده باعث افزایش مقاومت گیاه به عوامل و بیماری­های قارچی می­ گردد. مکانیسم موثر در مقاومت گیاه در برابر عوامل بیماری­زای قارچی، تحریک و القاء تولید فیتوآلکسین­ ها می­ باشد. فیتوآلکسین­ ها به عنوان ماده جلوگیری کننده از تولید و گسترش میسلیوم ­های قارچی شناخته شده ­اند. همچنین با توجه به غلظت بالای پتاسیم، این کود برای تقویت گلدهی محصولات باغی و زراعی بسیار موثر می­ باشد. پتاسیم موجود در این کود، باعث افزایش کیفیت محصول شده و به افزایش عملکرد و بازار پسندی محصولات زراعی و باغی کمک نموده و همچنین باعث افزایش مقاومت گیاه در مقابل سرمازدگی می­ گردد.

سازگاری با سموم و کودها:
سوپرماتس گرو با اکثر حشره کش ­ها و قارچ کش­ های غیر از دیکوفول و دیمتوآت، روغن­ ها و سموم مسی سازگار می­ باشد. این کود را می­ توان یک هفته قبل یا سه هفته بعد از مصرف قارچ کش­ های مسی و روغن­ ها مورد استفاده قرار داد. توصیه می­ شود پیش از مصرف به صورت مخلوط با دیگر ترکیبات در مقیاس کوچک تر مورد آزمایش قرار گیرد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.