فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر خیار

فروش بذر خیار

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 173

فروش بذر خیار

معرفی خیار:
خیار گیاهی است علفی و یک ساله با ساقه‌های خوابیده و خزنده، برگ‌های آن بزرگ، پوشیده از تارهای خشن، تقسیم شده به لوب‌های زاویه‌دار و دندانه‌دار و گل‌های آن زرد، درشت، نر و ماده، گل‌های نر مجتمع و گل‌های ماده منفرد می‌باشند. میوه‌اش با توجه به نژادهای مختلف خیلی بزرگ، بزرگ، کوچک یا باریک و به رنگ‌های سبز و به ندرت سفید می‌باشد. خنک کننده و تحلیل برنده ورم کبد، ضد تب و کاهنده ورم طحال، ضد یرقان و نشاط‌آور، تقویت کننده اعصاب و قلب و مقوی کلیه، دفع کننده کرم‌های روده و برطرف کننده جوش‌های جلدی، پاک کننده کبد و دفع کننده سنگ مثانه، تصفیه کننده خون و خارج کننده سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا، خارج کننده سموم از بدن و کاهنده قند خون، پایین آورنده فشار خون و خون‌ساز، مدر و برطرف کننده یبوست می‌باشد.

شرایط محیطی:
رطوبت مطلوب برای رشد بوته خیار حدود ۷۰ درصد می باشد. رطوبت بیشتر از این مقدار باعث بروز برخی بیماری های قارچی از جمله سفیدک دروغی می شود. نیاز آبی خیار حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر آب در متر مربع است.  برای تحریک تشکیل ریشه های جدید باید چند روز پس از نشاء کاری، کمی آبیاری انجام داد تا نسبت به خشکی تا حدودی مقاوم شود. اسیدیته مناسب خاک برای خیار در حدود ۶/۵ تا ۸/۶ می باشد و هدایت الکتریکی قابل تحمل خیار حدود ۲ میلیی موه بر سانتی متر (۲ میلی زیمنس بر متر) می باشد.

زمان و نحوه کاشت:
کشت خیار می تواند به دو صورت بهاره یا پاییزه انجام شود. کشت بهاره خیار از اواخر آذر انجام می شود. نشاءها تا اواخر دی ماه به زمین اصلی منتقل می شوند. در کشت بهاره در صورت مساعد بودن شرایط محیطی می توان  تا پاییز برداشت را ادامه داد(معمولاً به خاطر طولانی بودن فصل رشد محصول بیشتری را داریم.)  بهترین زمان کشت برای خیار گلخانه ای زمانی است که محصول آن در پاییز  قابل برداشت باشد، زیرا قیمت در این فصل مناسب است. بنابراین بذر خیار را در اواسط تابستان کشت میکنیم و نشاءها را در مرداد ماه به زمین اصلی منتقل می کنیم.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین