فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر شاهی

فروش بذر شاهی

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 177

فروش بذر شاهی

معرفی شاهی:
شاهی گیاهی است یک ساله به ارتفاع حدود 30 سانتی‌متر در بعضی موارد بیشتر با برگ و ساقه‌های سبز روشن و شاداب و طعم آنها تند می‌باشد. به طور گروهی در انتهای شاخه، گل دهنده، گلهایش کوچک، سفید یا صورتی روشن و با عطری ملایم و میوه‌اش خورجینک و دانه داخل آن ریز، مدور و مایل به قرمز است.

شرایط محیطی:
شاهی نیاز به خاک مرطوب، غنی، دارای زهکشی خوب دارد . جهت تهیه خاک شاهی نیاز نیست زیاد وسواسی باشید و در هر خاک عادی می توانید آن را کشت کنید با این حال مخلوطی از خاک باغچه و کود حیوانی یا هر کود مغذی دیگری برای این کار مساعد است یا ترکیبی از (کوکوپیت + پیت ماس). همچنین در کمپوست خوب پوسیده شده رشدخوبی خواهد داشت. نیاز به مکانی سایه آفتاب دارد . پس حتما باید چند ساعت در روز آفتاب مستقیم را ببیند .هرچه نور خورشید بیشتر باشد احتمال قارچ روی برگ‌ها کمتر است.

زمان و نحوه کاشت:
شاهی سبزی یکساله است که زمان کاشت آن برای مناطق گرمسیر در پاییز و زمستان هست و در مناطق سردسیر در فصل بهار و اوایل تابستان می باشد . با این حال شما در منزل می توانید برای مراقبت از جوانه های شاهی از هوای گرم و سرد آنها را در هر زمان کشت کنید.  بذر شاهی در عمق نیم سانتی متری خاک بصورت دست‌پاش یا ردیفی کاشته می‌شود. آن‌ها را به مقدار انبوه و کنار هم بپاشید و خاک کمی رویشان بریزید؛ و خاک را تا سبز شدن بذر‌ها مرطوب نگه دارید.ترجیحا” در مکانی آفتابگیر بپاشید خاک باید تقریبا همیشه مرطوب باشد چون در خاک مرطوب بهتر رشد میکند بعد از یک هفته پس از کاشت بذر ، رویش  جوانه ها را از دل خاک مشاهده خواهید کرد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.