فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر فلفل قلمی شیرین

فروش بذر فلفل قلمی شیرین

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 220

فروش بذر فلفل قلمی شیرین

معرفی فلفل سبز:
فلفل سبز به رنگ سبز بوده ولی اگر بیش از اندازه بر روی بوته بماند به رنگ قرمز در می آید و ممکن است مزه ی آن تند شود، آبیاری به اندازه در حفظ طعم شیرین آن موثر است. فلفل قلمی شیرین در حین رسیدن به رنگ سبز  تغییر رنگ می دهند. مانند سایر فلفل های قلمی بوده و دارای طعمی مشابه می  باشد. این گیاه علاوه بر زیبایی بوته سرشار از ویتامین ث می باشد و برای جلوگیری از سرماخوردگی و درمان آفت توصیه شده است. هنگام رسیدن ، سبز شده و  میوه ها مثل انگشتان دست روبه پایین ایستاده شده و منظره ی جالبی پیدا می کنند.

شرایط محیطی:
فلفل ها مانند گوجه فرنگی  و بادمجان یک سبزی فصل گرم هستند و بسیار به سرما حساس می باشند، کلیه نیاز ها و احتیاجات آنها مانند گوجه فرنگی و بادمجان می باشد ولی خشکی را بهتر تحمل می کنند که منجر به تند شدن برخ ارقام آنها می شود.

زمان و نحوه کاشت:
بذر فلفل ابتدا در خزانه کشت می شود. عمق کاشت بذرها باید حدود نیم سانتی متر درنظر گرفته شود. خاک مناسب جهت جوانه زنی باید سبک باشد تا زهکشی به خوبی انجام شود. دمای مناسب 27 تا 32 درجه سانتی گراد می باشد که در این دما جوانه زنی در 7 تا 8 روز اتفاق می افتد. در دماهای پایین درصد جوانه زنی کاهش می یابد.هنگامی که آب و هوا ثابت و خطر یخبندان گذرانده شد، که در این زمان نشا ها 7 تا 8 هفته رشد کردند و 12 تا 18 سانتی متر ارتفاع داشته باشند، فلفل ها را می توان در زمین اصلی کشت نمود. برای کشت فلفل در سطح وسیع ابتدا بذر را در بسترهای کشت مخصوص کاشته و به اصطلاح خزانه می کنند و پس از رشد آن، نشای حاصله را به محل مورد نظر منتقل می کنند.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین