فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر گل آفتابگردان زینتی

فروش بذر گل آفتابگردان زینتی

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 321

فروش بذر گل آفتابگردان زینتی

معرفی:
گل آفتابگردان گیاهی بومی آمریکای شمالی است در قرن ۱۶ میلادی بذر این گیاه به اروپا آورده شده و سپس از آنجا به سایر نقاط برده شده است.این گونه گیاه یک ساله و پر رشد با ساقه منشعب یا غیر منشعب و مرتفع است. انواع پاکوتاه آن نیز تولید شده است. گل های به قطر ۲۵-۳۰ سانتی متر و به صورت کم پر یا پرپر دارد. این گیاه برای کاشت در حاشیه، گلدان و نیز به عنوان گل بریدنی بکار می رود.

شرایط محیطی:
نیاز به نور کامل آفتاب دارد. به سرما مقاوم است، اما برای گلدهی خوب به تابستان‌های گرم و طولانی نیاز دارد؛ بنابراین شبیه گیاهان حساس به سرما با آن رفتار می‌شود. ریشه این گیاه عمیق است و خاک آن باید خوب شخم زده شود. نیاز به خاک مرطوب، ولی با زهکشی خوب، غنی از مواد آلی با پی اچ خنثی تا قلیایی دارد. خشکی خاک را به خوبی تحمل می‌کند.

زمان و نحوه کاشت:
ازدیاد آفتاب گردان زینتی از طریق بذر انجام می شود .برای کشت بذر آفتابگردان ابتدا باید خاک محل کشت را تا عمق مناسب شخم زد و سپس در اواسط بهار نسبت به کاشت بذرها اقدام نمود (توصیه میشود خاک محل کشت از زهکشی مناسبی برخوردار باشد و برای تقویت خاک می توان از کمپوست و یا خاک برگ و کود پوسیده دامی استفاده کرد ) بذر ها در عمق ۲ تا ۳ سانتی متری کاشته به فاصله ۱۰ الی ۱۵ سانتیمتر از یکدیگر کاشته می شوند در صورتی که می خواهید بذر را در محیط گلخانه و یا منزل کشت نمایید می توانید در بستر آماده از خاک برگ و شن بذرها را کاشته و سپس پس از برطرف شدن دوران یخبندان و متعادل شدن هوا گیاهان جوان را که ۴ برگی و یا ۶ برگی شده اند را محیط باز منتقل کرد . از زمان کاشت تا رویش گلها زمانی بین ۸ الی ۱۰ هفته زمان نیاز دارد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.