فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر گل حسن یوسف

فروش بذر گل حسن یوسف

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 322

فروش بذر گل حسن یوسف

معرفی حسن یوسف:
یکی از گل های زیبای آپارتمانی که در رنگ های متنوع زیبا و شادی وجود دارد، گیاه حسن یوسف است .این گیاه فصلی دارای ساقه های چهارگوش است و برگ های متنوع سبز مایل به زرد، زرد طلایی، قرمز یا ارغوانی مایل به سیاه دارد که جاذبه های تزئینی آن در زیبایی برگ های درخشانش نهفته است.این گیاه دائمی می باشد اما اگر در فصول سرد خارج از گلخانه یا آپارتمان باشد از بین می رود.

شرایط محیطی:
گیاه حسن یوسف به رطوبت هوای 50 تا 70 درصد ، نور و گرمای زیاد، آبیاری فراوان و خاک قلیایی نیاز دارد . مناسب ترین محل برای نگهداری گیاه حسن یوسف جای روشن اما نه در معرض تابش مستقیم خورشید است. میزان 3 گرم در لیتر، هر دو هفته یکبار، از فروردین تا مهر ماه، کود مورد نیاز حسن یوسف است . خاک مناسب رشد این گیاه مخلوطی از خاک باغچه، خاکبرگ و ماسه، است.

زمان و نحوه کاشت:
از نیمه های تابستان تا آخر پاییز ، قلمه های انتهایی ساقه را به اندازه 5 تا 8 سانتیمتر ، آرام جدا نمایید و از فشار دادن ساقه های نازک و گوشتی قلمه بپرهیزید. آنگاه قلمه ها را در گلدانی حاوی کمپوست گلدانی بکارید و درنور مناسب و دمای 18 تا 20 درجه سانتیگراد نگه داری کنید و مراقب باشید خاک گلدان مرطوب بماند.

بعد از 10 تا 14 روز دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید. هنگامی که قلمه ها ریشه زد آنها را بیرون آورید و در گلدانی با قطر دهانه 9 سانتیمتر حاوی کمپوست با پایه پیت بکارید ، هنگام کاشت دقت کنید ریشه ها شکسته یا کنده نشود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین