فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر گل سلوی یا مریم

فروش بذر گل سلوی یا مریم

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 283

فروش بذر گل سلوی یا مریم

معرفی گل سلوی:
مریم گلی زینتی یا گل سلوی گیاهی چند ساله است که برای زیباسازی کنار راهرو ها و حاشیه ها مورد استفاده قرار می گیرد.ویژگی سلوی این است که می توان آن را در نقاط نیم سایه مانند زیر درختان نیز کاشت.گلدهی سلوی از تابستان تا پاییز ادامه دارد. مریم گلی به‌عنوان داروی گیاهی نیز استفاده می‌شود، چون برگ‌های آن شدیداً آنتی‌اکسیدان بوده و می‌تواند علائم و مشکلات پیری را کاهش دهد.

شرایط محیطی:
به مکانی با نور کامل نیاز دارد و در نور کامل یعنی حداقل ۸-۶ ساعت آفتاب مستقیم گلدهی بهتری خواهد داشت. در مناطقی که تابستان گرم دارند، کاشت این گیاه در جایی که از آفتاب صبح و سایه بعد از ظهر برخوردار باشد منجر به رشد و گلدهی بهتر آنان خواهد شد. همچنین اگر قصد نگهداشتن این گیاه در گلدان و در درون خانه را دارید پنجره های جنوبی بهترین مکان از نظر نوری برای این گیاه است. مکانهای سایه و کم نور موجب بلند و علفی شدن گیاه، کم رنگ شدن برگها، عدم گلدهی آن و شیوع برخی از بیماری های قارچی خواهد شد.

زمان و نحوه کاشت:
آسانترین راه تکثیر این گیاه بخصوص نمونه های یکساله آن کاشت بذر است که بذرها را می توان۸-۶ هفته قبل از آخرین یخبندان بهاره در گلدان و در محیطی محافظت شده مانند درون خانه کاشت. خیساندن بذرها برای چند ساعت به سرعت جوانه زنی آنها بعد از کاشت کمک می کند. بذرها برای جوانه زنی نیاز به نور دارند بنابراین روی آنها را نپوشانید. دمای ۲۱-۱۸ درجه سانتیگراد برای جوانه زنی بذرها مناسب است بذرها در طی ۱۴ روز جوانه می زنند. تا جوانه زنی بذرها نیز می توان از روش غبارپاشی سطح خاک برای آبیاری بذرها استفاده کرد تا به دلیل جریان آب جابجا نشوند. همچنین بذر این گیاه در طی فصل گلدهی و رسیدن میوه ها خود به خود در پای گیاه می ریزد و سال آینده جوانه می زنند. گیاهان جوان را میتوان در بستر باغچه با فاصله ۳۰ سانتیمتر از یکدیگر کاشت کرد. امکان کاشت مستقیم بذرها در بستر خاک نیز وجود دارد البته این کار را زمانی انجام دهید که هوا گرم شده باشد و دمای خاک در حدود ۲۱ درجه سانتیگراد باشد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.