شرکت سبزین اعتماد راه آینده

۰۵۱۳ xxx ۸۶۸۸       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش کود تقویتی گرین میراکل

فروش کود تقویتی گرین میراکل

استان خراسان رضوی, شهر مشهد

بلوار وکیل آباد - خیابان صیاد شیرازی - نبش صیاد ۴ - ساختمان آماتیس - طبقه اول - واحد ۱

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 717

فروش کود تقویتی گرین میراکل

این کود به نام معجزه سبز نسل جدید محصولات، ضد تعرق و ضد استرس می باشد. این محصول از الکل های چرب طویل مشتق شده از روغن های گیاهی غیر خوراکی می باشد. نحوه اثر بدین گونه است که در مرحله ی اول باعث منعکس شدن امواج خورشیدی از سطح برگ می شود. زمانیکه به صورت محلول پاشی برگی استفاده می شود با تشکیل یک لایه پوششی نازک و شفاف باعث انعکاس امواج خورشیدی بیش از حد نیاز گیاه می شود. این خصوصیت از فشار دمایی بالای امواج خورشیدی روی برگ می کاهد.

گرین میراکل قابلیت اختلاط با اکثر آفت کش ها را دارا می باشد. اما جهت احتیاط قبل از مصرف در سطح وسیع اختلاط را در شیشه ای کوچک انجام داده و در سطح کم آزمایش نمایید.

ویژگی های گرین میراکل:
با انعکاس اشعه های بیش از حد نیاز فتوسنتزی گیاه از طریق کاهش هدر رفت آب از طریق برگ باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش خشکی خواهد شد. باعث افزایش توان فتوسنتزی گیاه و اختصاص اسیمیلات ها به مخازن ذخیره ای گیاه خواهد شد. گرین میراکل کاملا گیاهی، غیر سمی و قابل تجزیه پذیر در محیط می باشد. گرین میراکل تداخلی در فعالیتهای نرمال روزنه ای و فتوسنتزی ایجاد نخواهد کرد.

مزایای استفاده از گرین میراکل: کاهش تلفات آب از سطح گیاه با انعکاس اشعه های بیش از حد نیاز فتوسنتزی گیاه در افزایش مقاومت گیاهان به تنش خشکی، سرما و گرما بسیار تاثیر گذار است. در کاهش فعالیت حشرات و بیماری های برگی بسیار موثر است و شرایط سطح برگ را برای تخم گذاری حشرات نامساعد می کند. گرین میراکل توسط موسسه IMO سوئیس جهت استفاده در کشاورزی ارگانیک تائیدیه دریافت کرده است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین