فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل آزالیا

فروش گل آزالیا

قیمت : ۷۵.۰۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 480

فروش گل آزالیا

آزاليا گياهی بوته ای و جزء خانواده روداندرونها (Rhododendron) است. گياهی است هميشه سبز و يا خزان دار كه در واريته های مختلفی ديده می شود.اين گياه در خاكهای اسيدی (4.5-6) و غنی از مواد آلی همراه با زهكشی مناسب، رشد می كند. خاک های پيت ماس بهترين خاک برای رشد آزاليا بوده و يا می توان از ضايعات چای برای توليد خاک مورد نياز آزاليا استفاده نمود.

پرورش آزالیا بسته به اندازه پایه نهال و بزرگی و کوچکی آن دو یا سه سال طول میکشد. این گیاه در ابتدا در خاک معمولی پرورش می یابد و سپس آنها را در گلدانهایی که مخلوطی از خاک برگ و سوزنک های کاج و خزه دارد میکارند و در محیط گرم مثلا نزدیک رادیاتور ها قرار میدهند. انواع پیشرس آزالیا بایستی در دمایی معادل 18 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در حالی که انواع ازالیای دیرگل را میتوان در دمای کمتری نگه داشت.

آبیاری آزالیا :
خاک گلدان آزالیا همیشه مرطوب باشد و آبیاری می بایست زمانی صورت گیرد که خاک گلدان کاملا خیس شده و آب اضافی از ته گلدان خارج و سپس آب اضافی زیر گلدانی خارج شود.زمانی که خاک گلدان خشک شود گل آزالیا پژمرده می شود و آب آبیاری را جذب نمی کند  و آب  بدون اینکه جذب خاک شود از کناره گلدان خارج می شود در این موارد  گلدان را در ظرفی بزرگی حاوی آب قرار دهید تا گلدان آزالیا آب مورد نیاز خود را از کف گلدان جذب خاک کند  و پس از حدود نیم ساعت گلدان را از آب بیرون آورده  تا آب اضافی جذب شده از آن خارج گردد.

کود مناسب آزالیا :
از کودهای کاملی که در فروشگاه های کشاورزی عرضه می شود می توانید برای تقویت آزالیا طبق دستور توصیه شده (۲۰  روز الی یک ماه) یک بار استفاده شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین