فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت

۰۲۱۴ xxx ۸۶۷۳       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل آپارتمانی آگلونما

فروش گل آپارتمانی آگلونما

استان تهران, شهر تهران

بلوار فردوس غرب – ورزی شمالی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 311

فروش گل آپارتمانی آگلونما

آگلونما ( Aglaonema ) که با نام Chinese Evergreenنیز شناخته می‌شود، از مفیدترین و مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی در برابر خشکی و سایه است. تا سال 1800 میلادی آگلونما ناشناخته بود تا اینکه به انگلستان برده شد و در آنجا به یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی تبدیل شد.

آگلونما یا همیشه سبز چینی از خانواده شیپوری و بومی جنگل های انبوه گرمسیری و مرداب های جنوب شرقی آسیاست. این گیاه زیبا طبق تحقیقات ناسا از بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا است که بیش از 40 گونه مختلف و زیبا دارد که در بین آنها می‌توان به آگلونما سفید ، آگلونما سبز ، آگلونما قرمز،  آگلونما صورتی ، آگلونما طلایی و … اشاره کرد.

شرایط نگهداری:
گیاه آگلونما یکی از بهترین گیاهان برای افراد مبتدی در نگهداری گیاهان محسوب میشود و خرید آگلونما یک انتخاب بسیار مناسب برای آپارتمان و ادارات است چرا که قیمت گیاه آگلونما هم نسبت به سایر گیاهان مقاوم مناسب می‌باشد.

شرایط نگهداری آگلونما را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
این گیاه به نور غیر مستقیم و کمی احتیاج دارد و نور مستقیم موجب آسیب به برگ های آن می‌شود. برای آبیاری این گیاه اجازه دهید رویه خاک کامل خشک شود و سپس به آبیاری اقدام کنید. با ایجاد جزیره یا قرار دادن یک ظرف آب در کنار گیاه و یا روزی یکبار غبارپاشی در تابستان رطوبت گیاه را تامین کنید. در بهار و تابستان با کود مخصوص گیاهان آپارتمانی هر دو هفته یکبار به کوددهی اقدام کنید. از خاک سبک با زهکشی بالا استفاده کنید تا گیاه دچار پوسیدگی ریشه نشود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.