فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل ارکیده فالانوپسیس سفید زرد

فروش گل ارکیده فالانوپسیس سفید زرد

قیمت : ۲۹۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 383

فروش گل ارکیده فالانوپسیس سفید زرد

روش نگهداری از ارکیده فالانوپسیس سفید زرد:

- محیط مناسب برای نگهداری از گیاه:
گلدان ارکیده فالانوپسیس سفید زرد خود را در جایی روشن، به دور از نور مستقیم خورشید با دمایی بین حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۸ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. توجه داشته باشید محلی که ارکیده در آن قرار می‌گیرد نه خیلی آفتاب‌گیر باشد نه خیلی تاریک!

- رطوبت:
فضایی که ارکیده را در آنجا نگهداری می‌کنید باید مرطوب باشد، چرا که محل زندگی این گیاه رطوبتی است. برای فراهم کردن رطوبت مورد نیاز این ارکیده باید آن را در فضاهای مرطوب خانه مثل حمام یا آشپرخانه نگهداری کنید. باوجوداین اگر قصد دارید آن را در فضاهای دیگری نگهداری کنید باید رطوبت آن را نیز فراهم کنید. به این منظور زیر گلدانی ارکیده را از سنگ‌ریزه پر کرده، سپس بین آن‌ها آب بریزد و در آخر گلدان را روی سنگ‌ریزه ها قرار دهید.  منتها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ته گلدان نباید با آب در تماس باشد. نکته‌ی دیگری که در این‌باره باید به آن توجه داشته باشید این است که؛ اگر قصد دارید با اسپری کردن آب اطرف گیاه رطوبت آن را تامین کنید، به هیچ‌وجه نباید رو گل ها و غنچه آب اسپری کنید؛ چرا اینکار عمر آن‌ها را کم خواهد کرد.

- آبیاری:
زمان آبیاری گلدان ارکیده شما زمانی است که خاک گلدان رطوبت کمی داشته و رو به خشک شدن است. موقع آبیاری نیز نباید گلدان را غرق آب کنید! همین که حس کنید همه خاک موجود در گلدان نم‌دار شده است کافی است. چراکه آب زیاد به ریشه‌های ارکیده سفید بنفش شما آسیب زده و آن را به نابودی می‌کشد.

یک نکته مهم در مورد نگهداری از ارکیده فالانوپسیس سفید زرد:
برای آبیاری و اسپری آب اطرف گیاه ارکیده از آب سبک استفاده کنید. به‌این‌منظور می‌توانید آب لوله‌کشی را جوشانده، سرد کنید و سپس برای آبیاری یا اسپری اطراف ارکیده خود استفاده کنید.

- کود دهی:
آخرین نکته‌ای که در نگهداری از ارکیده خود باید به آن توجه داشته باشید، کود دهی است. برای رشد حداکثری ارکیده خود کود مخصوص این گیاه را تهیه کرده و طبق دستور فروشنده هر یک ماه یک‌بار به آن کود بدهید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.