فروشگاه اینترنتی دیجی باغ

۰۹۰۲ xxx ۰۴۱۵       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل اگزالیس بنفش

فروش گل اگزالیس بنفش

قیمت : ۱۹.۰۰۰ تومان

استان مرکزی, شهر محلات

خیابان شهید قندی، کوچه پاچیان شرقی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 1156

فروش گل اگزالیس بنفش

- نگهداری: اگزالیس گیاهی فوق‌العاده پربار و خیلی مقاوم بوده و کمتر آفت و مریضی‌ای آن را تهدید می‌کند. در کل گیاهی کم‌توقع و بی‌دردسری است و می‌توان آن را به‌راحتی در منزل نگهداری کرد.

- نور: اگزالیس به دلیل برگ های رنگی خود نیازمند نور زیاد و هوای خنک است تا رنگ برگ‌هایش حفظ شود در غیر این حالت برگ‌هایش به سمت سبز شدن تغییر رنگ می‌دهد. این گیاه نیاز به مکان پرنور اما بدون اشعه مستقیم خورشید دارد و قرار گرفتن در برابر نور آفتاب مستقیم باعث از بین رفتن گیاه می‌شود. از نور مصنوعی نیز می توان برای نگهداری این گیاه استفاده کرد.

- خاک مناسب: خاک مناسب برای اگزالیس ترکیب خاک‌هایی همچون خاک‌برگ، خاک باغچه و یا ترکیب پیت ماوس و پرولیت است درواقع خاک این گیاه باید غنی باشد اما خیلی نسبت به آن سخت‌گیر نیست.

- آبیاری: این گیاه جزء گل های پیازی است و آب زیاد باعث پوسیدگی پیاز گل می‌شود. حتماً مابین دو آبیاری سطح خاک خشک باشد.

- دما: دمای مطلوب نگه داری اگزالیس  ۱۵ الی ۲۱ درجه سانتیگراد است و در دمای بالاتر از ۲۷ درجه وارد مرحله رکود و عدم فعالیت می شود. این گل نیاز به هوای خنک دارد و در روزهای گرم باید آبیاری منظم تر باشد.
- رطوبت: اگزالیس نیاز به رطوبت متوسط دارد و با قرار دادن آن درون یک سینی بزرگ پر از آب می توان رطوبت مورد نیاز این گل را تامین کرد.

- تکثیر: استفاده از پیاز این گیاه تنها راه تکثیر آن است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.