فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت

۰۲۱۴ xxx ۸۶۷۳       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل دراسنا کامپکت

فروش گل دراسنا کامپکت

استان تهران, شهر تهران

بلوار فردوس غرب – ورزی شمالی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 675

فروش گل دراسنا کامپکت

دراسنا کامپکت (Dracaena Compacta) از گیاهان بسیار سازگار و مقاوم، از خانواده مارچوبه (Asparagaceae) است. دراسنا بومی مناطق جنوب شرقی آفریقاست و در آنجا بسیار پرطرفدار است. دراسنا بیش از 40 گونه از درختچه های همیشه سبز دارد که اغلب آن ها نخل مانند بوده و ریشه هایی دارند که در تمام طول، قطر یکسانی دارند و به رنگ زرد نارنجی هستند. دراسنا کامپکت یکی از مقاوم ترین آن هاست و قیمت دراسنا کامپکت ، در بین گونه های دیگر به نسبت مناسب تر است.

دراسنا از جمله گیاهان تصفیه کننده هواست. از آنجا که این گیاه با بامبو هم خانواده است؛ به راحتی خود را با شرایط مختلف وفق می‌دهد و در دسته گیاهان مقاوم جای می‌گیرد.

شرایط نگهداری دراسنا:
به نور ملایم مقاوم است و در دسته گیاهان با نگهداری آسان قرار می‌گیرد و خرید دراسنا کامپکت برای افراد تازه کار در نگهداری گیاهان انتخاب مناسبی است. در زیر به صورت خلاصه با شرایط نگهداری از گل دراسنا کامپکت آشنا می‌شویم:  محیط های با نور زیاد موجب تسریع در سرعت گیاه می‌شود اما این گیاه در نور کم هم به خوبی دوام می‌آورد. دراسنا به آبیاری زیاد و خشکی حساس است، زمانی که سطح رویی خاک به اندازه 3 سانتیمتر خشک شد به آن آب بدهید. دراسنا به شدت به سرما حساس است و سرمای بیش از اندازه منجر به ریزش برگ ها و در نهایت مرگ گیاه می‌شود. به طور کلی دما مناسب برای این گیاه بین 18 تا 24 درجه سانتی گراد است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین