فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل رز آبشار طلایی

فروش گل رز آبشار طلایی

قیمت : ۱۹.۰۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 311

فروش گل رز آبشار طلایی

نام علمی : Rosa banksiae
گیاهی است چندساله از جنس رزا (Rosa) و خانواده Rosaceae که معمولا به عنوان رز Lady Banks در جهان شناخته می شود. بومی مرکز و غرب چین در کوه ها و ارتفاعات ۵۰۰ تا ۲۲۰۰ متر رشد می کند.

گیاه رز آبشار طلایی به صورت درختچه ای است که می تواند بیش از ۶ متر بلند شود. بر خلاف بسیاری از گل های سرخ (رز)، این گونه بدون تیغ و خار است هر چند ممکن است برخی از اقسام آن تیغ هایی تا ۵ میلی متر در شاخه های تنومند داشته باشند. برگ های این درخت همیشه سبز، به طول ۴ تا ۶ سانتی متر، با سه تا پنج (به ندرت هفت) برگچه به طول ۲ تا ۵ سانتی متر با حاشیه دندانه دار است. گل های آن کوچک هستند و ۱/۵ تا ۲/۵ سانتی متر قطر دارند و عموماً سفید یا زرد کمرنگ می باشند. با توجه به کتاب رکوردهای جهانی گینس، بزرگ ترین گل رز آبشار طلایی در جهان در حاشیه سنگ قبری در آریزونا است که بیش از ۸۶۰۰ فوت مربع (۷۹۹ متر مربع) است و دارای تنه ۱۲فوت (۳/۶ متری) است و در سال ۱۸۸۵ کاشته شد. این درختچه رونده و خزان کننده دارای گل هایی به رنگ طلایی است که در ابتدای بهار ظاهر می گردد و ارزش اقتصادی آن به گل هایش است.

تکثیر و ازدیاد :
تکثیر آن از ۴ طریق بذر و قلمه و پیوند جوانه و تقسیم ریزوم‌ها انجام می‌گیرد. تولید بذر در این گیاه کم صورت می‌گیرد. چون گرده‌های این گیاه نمی‌توانند خود گیاه را بارور سازند و بایستی توسط سایر حشرات گرده‌های پایه‌های دیگر به این گیاه برسد تا بارور شود. روش دیگر تکثیر این گیاه در فصل پائیز از طریق قلمه نیمه خشبی و در تابستان از روش پیوند جوانه صورت می‌گیرد.

آبیاری:
این گیاه نیاز به آبیاری کم و آفتاب کامل دارد و از نظر دما گیاه مقاومی است و می تواند تا دمای زیر ۱۰ درجه را تحمل کند، هر چند دمای ایده آل آن ۱۵ درجه است.

خاک مناسب :
خاک سبک لومی شنی يا لومی رسی با حاصلخيزی مناسب برای اغلب رزها از جمله رز آبشار طلایی توصیه می شود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.