فروشگاه اینترنتی دیجی باغ

۰۹۰۲ xxx ۰۴۱۵       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل سانسوریا بلک پاکوتاه

فروش گل سانسوریا بلک پاکوتاه

قیمت : ۴۵.۰۰۰ تومان

استان مرکزی, شهر محلات

خیابان شهید قندی، کوچه پاچیان شرقی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 325

فروش گل سانسوریا بلک پاکوتاه

نگهداری:
این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و در نقاط مختلف منزل می‌توان آن را نگهداری کرد. این گیاه همچنین دارای گلی است که به رنگ ترکیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می‌روید البته گل آن جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.
نور: این گیاه عموماً در محل‌های روشن رشد خوبی دارد ولی در محل‌های کم نور منازل نیز می‌توان این گیاه را نگهداری کرد.  خاک مناسب: خاک مناسب سانسوریا مشتمل بر یک قسمت ماسه، یک قسمت پیت ماس و ٢٠٪ ورمی کمپوست عالی هست.
زمان تعویض گلدان در بهمن و اسفندماه قبل از اینکه جوانه‌های جدید رشد خود را شروع کند می‌باشد.
آبیاری: در زمستان هر دو هفته یکبار و در تابستان یک‌بار در هفته کافی می‌باشد. این گیاه نسبت به بیماری‌های قارچی حساس می‌باشد لذا بهتر است در آبیاری این گیاه دقت کنیم. در فصل زمستان چنانچه این گیاه در جای خنک نگهداری شود از دادن آب زیاد به آن خودداری کنید زیرا آب زیاد سبب پوسیدگی ریشه می‌شود ولی در فصل تابستان به آب بیشتری نیاز دارد.
دما: گیاهی است که در هوای گرم و در درجه حرارت ۲۵-۱۸ درجه سانتی‌گراد بهترین رشد را دارد ولی به دمای زیر صفر حساس می‌باشد.
تکثیر: برگ‌ها را به قسمت‌هایی به طول ۱۰ سانتیمتر بریده و در دمای ۲۰-۱۸ درجه به‌صورت عمودی در محیط کشت (ماسه) قرار می‌دهیم که ریشه و جوانه نابجا از محل بریده شده برگ ظاهر می‌گردد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.