فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل هاورتیا گورخری

فروش گل هاورتیا گورخری

قیمت : ۹۷.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 299

فروش گل هاورتیا گورخری

هاورتیا گورخری یک ساکولنت و زیستگاه اصلی آن در آفریقای جنوبی است. این گیاه ساقه ندارد و برگ‌های آن سفت و دارای خطوط و نقاط سفید رنگ است. همین موضوع یعنی خطوط و نقاط سفید رنگ، سبب نامگذاری این ساکولنت به هاورتیا گورخری شده است

آبیاری:
هاورتیا گوخری در فصول گرم سال باید به‌طور منظم آبیاری شود، منتها موقعی که خاک گلدان آن کاملا خشک شده باشد. در فصل سرد نیز نظم در آبیاری این گیاه مهم است اما بهتر است کمی آن را نبست به فصول گرم محدود کنید، به‌خصوص در فصل زمستان.

خاک:
خاک هاورتیا باید بسیار سبک باشد و آب سریع از آن خارج شود. بنابراین اگر به‌هر دلیلی مجبور شدید خاک گلدان ساکولنت خود را عوض کنید؛ به این نکته توجه داشته باشید.

نور و دمای محیط:
هاورتیا را باید در محلی قرار دهید که نور و دمای آن ملایم باشد. از طرفی به‌هیچ‌وجه نباید این گیاه را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.

کودهی:
زمان کودهی هاورتیا گورخری در فصل تابستان است. برای این منظور باید از کودهای مایع مخصوص ساکولنت طبق دستور مصرف‌شان استفاده کنید.

تکثیر:
تکثیر هاورتیا از طریق بذر و پاجوش انجام می‌شود. برای تکثیر این گیاه از طریق پاجوش، در فصل بهار پاجوش کناری گیاه مادر را جدا کرده و در یک گلدان با خاکی که کمی بالاتر به آن اشاره کردیم بکارید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.