فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل وریزیا نارنجی

فروش گل وریزیا نارنجی

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 421

فروش گل وریزیا نارنجی

روش نگهداری وریزیا:
اگرچه گیاه وریزیا گیاه بسیار مقاومی شناخته می‌شود اما آشنایی با نحوه پرورش و نگهداری از آن می‌تواند سبب طراوت و شادابی بیشتر گیاه شده و فضای محیط زندگی شما را زیباتر کند. از این رو در این بخش به نکات مهمی که در نگهداری این گیاه باید به آنها توجه کنید می‌پردازیم.

- نور:
بهترین نور برای رشد مناسب این گیاه وریزیا نارنجی نور غیر مستقیم و زیاد است. اگرچه در نور کم نیز می‌تواند رشد کند اما هر چه میزان نوری که گل دریافت می‌کند بیشتر باشد برگ ها و گل‌های آن رنگ زیباتری خواهند داشت. نور مستقیم برای گیاه مضر است و سبب آسیب رسیدن به برگ‌های گیاه می‌شود.

- دما:
بهترین دما برای نگهداری وریزیا نارنجی دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است و در این دما گیاه می‌تواند به راحتی گل بدهد و به خوبی رشد کند. البته دمای بین ۱ تا ۳۲ درجه را می‌تواند تحمل کند. اما هرگز نباید در مکانی با دمای صفر درجه یا کمتر قرار گیرد.

- آبیاری:
در دمای اتاق، هفته ای دو بار آبیاری، برای این گیاه کافی است اما دقت کنید که حفره میانی گیاه باید همواره پر از آب باشد. بطور کلی این گیاه به رطوبت بالایی نیاز دارد و باید مرتب آن را غبارپاشی کنید و یا زیر گلدانی آن را پر از آب نمایید تا رطوبت مورد نیاز آن تامین شود.

- خاک:
بهترین خاک برای این گیاه ترکیبی از پرلیت و پیت ماس به طور مساوی است. البته می‌توان از خاک ارکیده و یا خزه نیز برای کاشت آن استفاده کرد.

- کوددهی:
کودهای ۲۰-۲۰-۲۰ بهترین گزینه برای رشد وریزیا نارنجی می باشد. در فصل رشد می‌توانید این کود را بین برگ‌های گیاه بریزید.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین