فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل گازمانیا آناناسی

فروش گل گازمانیا آناناسی

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 1518

فروش گل گازمانیا آناناسی

روش نگهداری گازمانیا آناناسی نارنجی:
از آنجا که گازمانیا همانند سایر گیاهان آناناسی، بومی نواحی گرمسیری است، نیاز به فضایی دارد که گرم و مرطوب باشد. از این رو در این بخش به مهمترین شرایطی که باید برای نگهداری از این گیاه زیبا برای آن فراهم کنید می‌پردازیم.

- آب:
نیاز آبی این گیاه در حد متوسط است و توصیه می‌شود که در تابستان‌ها به طور مرتب غبارپاشی شود تا رطوبت مورد نیاز آن فراهم گردد. به جز زمان گل‌دهی نیز لازم است که فنجان گیاه (بخش میانی برگ‌ها) با آب بدون کلر پر شود و برای جلوگیری از پوسیدگی باید هر سه چهار هفته یکبار این آب تعویض شود.

- نور:
گازمانیا آناناسی نارنجی به نور بسیار زیاد و البته غیر مستقیم نیاز دارد. آفتاب مستقیم به برگ‌های آن آسیب خواهد رساند و در نور کم نیز گیاه هرگز گل نخواهد داد.

- دما:
این گیاه به دمای بالاتر از ۱۸ درجه سانتیگراد نیاز دارد و در دماهای پایین تر از بین خواهد رفت. رطوبت محیط نیز باید بسیار بالا باشد. برای تامین رطوبت مورد نیاز این گیاه علاوه بر غبارپاشی می‌توانید کمی آب در زیر گلدانی آن بریزید.

- خاک:
بهترین خاک برای این گیاه خاکی است که سبک باشد و زهکشی مناسبی داشته باشد. ترکیب برابری از خاک پیت ، پرلیت یا شن و خاک برگ مناسب‌ترین خاک را برای گازمانیا آناناسی محسوب می‌شود.

- کوددهی:
کودهای معمولی مختص گیاهان آپارتمانی برای این گیاه بسیار مناسب است و می‌توان در فصل رشد هر دو هفته یکبار برگ‌ها و فنجان گیاه را با استفاده از کودهای مایع کوددهی کرد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.