فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل یاس رازقی

فروش گل یاس رازقی

قیمت : ۱۷.۵۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 357

فروش گل یاس رازقی

توضیحات در مورد گیاه:
گل یاس رازقی، گل ملی فیلیپین شناخته شده است که در آنجا به عنوان Sampaguita شناخته میشود. همچنین یکی از سه گل ملی اندونزی و در آنجا با عنوان Melati Putih شناخته میشود.  بررسیهای آزمایشگاهی نشان داده است که عطر گل رازقی و تیره یاس‌ها در ساعات اولیه بامداد نخستین روز شکفتن گل (حدود ساعت هشت) بیشتر از همه اوقات است. آب و هوای مطلوب آن سرزمینهای معتدل گرم و مرطوب می‌باشد. در استانهای جنوبی و مناطقی که خطر سرمازدگی وجود ندارد، یاس رازقی را در هوای آزاد پرورش می‌دهند و ساقه‌های نازک آنرا به داربست یا دیوار می‌بندند.

خاک مناسب:
چون گلهای رازقی و یاس رازقی از گروه نباتات آهک گریز میباشند ، خاک گلدان آنها باید بکلی فاقد مواد آهکی بوده و حتی آبی که به آنها داده می شود نباید قلیائی و دارای مواد آهکی باشد.

نیاز های نوری:
آفتاب ملایم باشد وافتاب تند اهواز قطعا برای این گیاه بویژه در فصل تابستان مضر است. داخل منزل در محلی نورگیر می‌توانید گیاه را نگه داری کنید.

کود دهی:
از موقعیکه غنچه گلها ظاهر می شود حتمأ باید بپای بوته کود داد. بهترین کود طبیعی که باغبانان با تجربه مصرف می کنند، شیره کود گوسفندی است و طرز تهیه آن بدین طریق است که ۲ الی ۳ قاشق سوپخوری شیره کود را پس از بهم زدن بپای هرگلدان می ریزند. در محلهائی که تهیه کود طبیعی دشوار است، مصرف کود شیمیائی مخلوط سولفات آمونیم و فسفات آمونیم به نسبت ترتیب سه و یک و بقدر یک قاشق غذا خوری در هر دو هفته از اواسط بهار به بعد توصیه می شود.

آبیاری:
دفعات آبیاری به مقتضای فصل و درجه حرارت محیط فرق می کند. در تابستان بویژه در موسم گل دادن باید روزی یکبار به آن آب داد .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.