فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه آگلونما هلندی

فروش گیاه آگلونما هلندی

قیمت : ۲۳۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 838

فروش گیاه آگلونما هلندی

مشخصات و روش نگهداری آگلونما هلندی:
این محصول تشکیل شده از گیاه آگلونما که درون گلدان بتنی آبی رنگ قرار گرفته است. ارتفاع آن حدود  ۳۵ سانتی‌متر است. در صورت تمایل می‌توانید اقلام  و گزینه های تزیینی را در کنار این محصول خریداری کنید. کارت پستال رایگان با متن مورد نظر شما  بر روی محصول قرار گرفته و برایتان ارسال می‌شود.  آگلونما هلندی از جمله گیاهان بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است که در بخش جنوب شرقی آسیا یافت می‌شود. مقاومت این گیاه بالاست و در صورتی که شرایط نگهداری آن را را بدانید و به خوبی رعایت کنید می‌توانید زیبایی و شادابی هر روزه آن را شاهد باشید. در ادامه به اختصار به برخی از مهمترین نکات در نگهداری این گیاه اشاره می‌شود.

- نور:
بطور کلی آگلونما، علاقه زیادی به نور مستقیم ندارد و به طور کلی گیاهی سایه دوست است. یکی از مزیت‌های اصلی این گیاه که محبوبیت فراوانی برای آن ایجاد کرده است و در فضاهای کاملاً بسته هم قابل نگهداری است نیاز اندک آن به نور می‌باشد. در بسیاری از موارد مشاهده شده که قرار دادن آگلونما هلندی در آفتاب مستقیم به برگ‌های آن آسیب رسانده است.

- آبیاری:
نیاز این محصول به آبیاری در حد متوسط است زیرا آبیاری زیاد موجب پوسیدگی ریشه گیاه می‌شود. دقت کنید خاک گلدان آگلونما کاملا خشک نشود اما از آبیاری بسیار آن نیز پرهیز نمایید. بنابراین توصیه می‌شود که در تابستان هفته‌ای دو بار و در زمستان هفته‌ای یکبار به آن آب بدهید. برای تامین رطوبت مورد نیاز آگلونما هلندی هفته‌ای دو تا سه بار آن را غبار پاشی کنید.

- دما:
آگلونما نسبت به دمای پایین حساس است و در صورتی که در معرض هوای سرد قرار گیرد آسیب می‌بیند. بهترین دما برای نگهداری از این گیاه دمای بین ۱۸ تا ۲۶ درجه سانتیگراد است و بطور کلی نباید دمای اتاق پایین تر از ۱۵٫۵ درجه بیاید.

- خاک:
هر گیاهی نیازمند خاک مورد نیاز و مناسب با مکانیزم طبیعی آن است. آگلونما نیازمند خاکی است که دارای زهکشی خوبی باشد. مخلوطی از خاک باغچه، خاک برگ و پیت ماس بهترین ترکیب خاک برای این گیاه است.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.