فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه برگ انجیری یا مونسترا

فروش گیاه برگ انجیری یا مونسترا

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 890

فروش گیاه برگ انجیری یا مونسترا

گیاه برگ انجیری رشد طولی دارد و نمی‌تواند روی ساقه خودش بایستد به همین دلیل، بعد از گذشت مدتی باید برای آن یک قیم تهیه کنید.

محل مناسب و نور مورد نیاز:
برگ انجیری به محیطی پر نور نیاز دارد. پشت پنجره جنوبی منزل جای خوبی برای قرار دادن این گیاه است؛ به شرطی که آن را خیلی نزدیک پنجره قرار نداده و با یک پرده نازک نور خورشید تابیده شده به اتاق را فیلتر کنید. توجه داشته باشید اگر نور این گیاه به اندازه کافی نباشد شیار برگ‌های آن از بین رفته و زیبایی خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد.

دمای مطلوب گیاه برگ انجیری یا مونسترا:
دمای مطلوب گیاه برگ انجیری یا مونسترا بین ۱۳ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد است. چنانچه دمای محیط خارج از این محدوده و کمتر باشد رشد گیاه متوقف شده و چنانچه بیشتر باشید باید روی برگ‌های آن آب اسپری کنید.

اسپری کردن آب روی برگ‌های گیاه:
برای اسپری کردن آب روی برگ‌ها از آب جوشیده سرد شده استفاده کنید تا مطمئن باشید املاح و نمک موجود در آب آسیبی به برگ های آن نمی‌زنند. همچنین توصیه می‌شود در تابستان روی برگ‌های گیاه به‌خصوص پشت آن را اسپری کنید. زیرا برگ انجیری رطوبت دوست است و آن را از زیر برگ‌های خود جذب می‌کند.

آبیاری:
اینکه هر چند روز یکبار باید به گیاه آب بدهید بستگی به دمای خانه شما دارد؛ اما به‌طور کلی زمان آبیاری این گیاه موقعی است که، خاک گلدان آن خشک شود.

کود دهی:
به گیاه برگ انجیری به‌عنوان آخرین نکته در مورد روش نگهداری از گیاه برگ انجیری یا مونسترا باید بگوییم زمان کوددهی به گیاه برگ انجیری در فصل رشد آن یعنی بهار و تابستان است. بنابراین در فصل بهار و تابستان نسبت به کود دهی به آن اقدام کنید.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.
فروش ویژه آخر سالی کشاورزی آنلاین