فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه خرزهره

فروش گیاه خرزهره

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 293

فروش گیاه خرزهره

گیاهی است همیشه سبز با گل های زیبا که معمولا در اواخر بهار گل می دهد. رشد ان به صورت بوته ای همراه با تولید پاجوش های متعدد است که باعث می شود گیاه فرم گلدانی (VASE ) به خودش بگیرد.برگ های سبز تیره چرمی، نازک و کشیده است و پشت آن با کرک های ریز نقره ای پوشیده است. گیاهی مقاوم به شرایط نامساعد خاک از قبیل کم آبی، زهکشی ضعیف، PH  بالا و نیاز به مراقبت چندانی ندارد. نیازمند افتاب کامل است و آلودگی هوا را می تواند تحمل کند و دارای شاخه و برگ سمی است و حتی برخی اوقات تماس با برگ های آن نیز می تواند حساسیت ایجاد کند. افات مهم ان شته ها و شپشک ها هستند. با هرس مناسب علاوه بر اینکه می توان شاخه های آلوده را حذف کرد، می توان گیاه را به فرم دلخواه تبدیل کرد. در استان های جنوبی کشور به آن جاروجور هم گفته می شود. به راحتی توسط قلمه نرم و نیمه خشبی تکثیر می یابد.

خاک:
به خاکی با زهکشی مناسب نیاز دارد. در گیاهان جوان هنگامی که دیدید ریشه ها از منافذ انتهایی گلدان خارج شده اند، باید گلدان را تعویض نمایید. ولی گیاه بالغ تعویض مکرر گلدان را دوست ندارد. در صورت کمبود مواد غذایی، گیاه رشد چندانی نخواهد داشت و برگ ها نیز ضعیف و رنگ پریده و گل ها ریز می شوند و یا گلدهی متوقف می شود. مصرف ماهانه کود محلول گیاهان آپارتمانی این مشکل را برطرف می کند.

نور:
خرزهره گیاهی آفتاب دوست است و به حداقل ۶ ساعت آفتاب مستقیم در روز نیاز دارد. در مناطقی که تابستان های بسیار داغ دارند، توصیه می شود که آن را در مکانی نیمه سایه بکارند تا از آفتاب سوزان بعدازظهر در امان بماند. نور کم محیط منجر به کاهش گلدهی و کم رنگ شدن گل ها می شود.

آبیاری:
اگرچه گیاه بالغ خرزهره نسبت به کم آبی مقاوم تر از گیاهان جوان است، ولی بهتر است قبل از آنکه سطح خاک خشک شود، آبیاری نمایید. اگرچه گیاه بالغ خرزهره نسبت به کم آبی مقاوم تر از گیاهان جوان است، ولی بهتر است قبل از آنکه سطح خاک خشک شود، آبیاری نمایید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.