فروشگاه اینترنتی مزرعه گیاهان دارویی زرگیاه

۰۹۳۶ xxx ۱۱۹۸       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه دارویی بابونه

فروش گیاه دارویی بابونه

استان فارس, شهر فیروز آباد

جنب پلیس راه، مزرعه تخصصی گیاهان دارویی زرگیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 922

فروش گیاه دارویی بابونه

گیاه بابونه یا Matricaria Recotita را باید به صورت دم کرده استفاده نمود. بخور این گیاه نیز برای پوست مفید است. گیاه بابونه با نام علمی Matricaria Recotita گیاهی است دائمی و کوچک با ارتفاعی نزدیک به 30 سانتیمتر. این گیاه دارای بوئی معطر است که به صورت وحشی در چمنزارها می روید.ساقه آن به رنگ سبز مایل به سفید، برگ های آن کوچک، متناوب و دارای بریدگی های باریک و نامنظم و پوشیده از کرک است.

بابونه از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و از تقویت کننده های تلخ به حساب می آید.آمده است که جالینوس حکیم آن را برای درمان تب و لرزهای نوبه ای بکار می برده است.  یکی از مهمترین خواص بابونه درمان زخم ها و ورم معده است.این گیاه به آسانی این مرض را درمان می کند.آنانی که سالهاست با این مرض دست به گریبان هستند به سادگی می توانند از این گیاه برای آسایش و سلامتی خود استفاده نمایند.

برای درمان این بیماری، یک لیوان آب جوش حاوی چهار قاشق چایخوری از بابونه را دم نمایید و صبح ناشتا این دمنوش را میل بفرمایید و در رختخواب به پشت دراز بکشید به مدت پانزده دقیقه.سپس می توانید صبحانه خود را میل نمایید.این روش را به مدت دو هفته ادامه داده تا زخم و ورم معده به طور کلی از میان برود.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.